Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre (CROSBI ID 502106)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Lukić, Aleksandar ; Zupanc, Ivan
hrvatski
Ruralni prostor kao proizvod: nova slika unutrašnje Istre
Rad se bavi pitanjem kakva je slika ruralne Istre kao turističkog proizvoda jedinstvenog identiteta. Ujedno, to je pokušaj odgovora na rastuću potrebu empirijskih istraživanja o novim značenjima koja se pridodaju ruralnim prostorima i njihovim « ; novim» ; identitetima. S druge strane želimo razmotriti i « ; sliku» ; socio-ekonomske stvarnosti ruralnog prostora unutrašnje Istre. Prvi dio rada obuhvaća kritičku interpretaciju oblika, sadržaja i znakova korištenih za stvaranje i prezentaciju ruralne Istre. Analiza je temeljena na socio-semiotici kao dijelu kulturnih studija identiteta i percepcije. Korišteni su besplatni promotivni turistički materijali koji svojim sadržajem obuhvaćaju ruralni prostor Istre. Drugi dio rada temeljen je na analizi i interpretaciji izabranih socio-ekonomskih pokazatelja. Zaključak izvodimo suprotstavljanjem dviju « ; slika» ; ruralne Istre u okviru koncepta « ; prostora kao proizvoda» ; (commodified space).
ruralni turizam; marketing prostora; socio-semiotika; Istra; simbolizam; baština; identitet; demografska obilježja
nije evidentirano
engleski
Commodified rural space: re-imagining Istria
nije evidentirano
rural tourism; place marketing; socio-semiotics; Istria
nije evidentirano
Podaci o prilogu
57-57-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja (knjiga sažetaka)
Pejnović, Dane
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo
Podaci o skupu
Problemi regionalnog razvoja Hrvatske i susjednih zemalja
predavanje
28.11.2002-30.11.2002
Zagreb, Hrvatska