Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Priručnik za profesore uz udžbenik njemačkog jezika Kontaktsprache Deutsch neu 1, 2, 3 (CROSBI ID 1620)

Autorska knjiga | priručnik

Häusler, Maja Priručnik za profesore uz udžbenik njemačkog jezika Kontaktsprache Deutsch neu 1, 2, 3. Zagreb: Školska knjiga, 2003

Podaci o odgovornosti

Häusler, Maja

Biškupić-Tomljenović, Ljerka

hrvatski

Priručnik za profesore uz udžbenik njemačkog jezika Kontaktsprache Deutsch neu 1, 2, 3

Priručnik sadrži upute za upotrebu u nastavi udžbenika njemačkog jezika Kontaktsprache Deutsch neu, svezaka 1, 2 i 3, namijenjenog učenicima s određenim predznanjem. U prvom se dijelu obrađuju ciljevi učenja njemačkog jezika na srednjem stupnju, i to za izgovor, gramatiku, vokabular, za recepciju tekstova slušanjem i čitanjem, te za usmenu i pismenu produkciju. Na temelju sažetog prikaza programa učenja njemačkog jezika propisanog za osnovne škole u Hrvatskoj i odobrenih udžbenika određuju se predznanja učenika kojima su udžbenici Kontaktsprache Deutsch neu namijenjeni. U drugom dijelu priručnika za svaki se udžbenik objašnjavaju ciljevi, koncepcija udžbenika, te struktura pojedinih lekcija, tj. nastavnih jedinica, kao i funkcija pojedinih dijelova lekcija. Za svaki se razred daje prijedlog izvedbenog plana za 105 sati godišnje prema kojemu nastavnici mogu izraditi svoj godišnji plan za konkretnu grupu učenika. Način primjene udžbenika detaljno je prikazan na primjeru jedne lekcije: uvođenje teme nastavne jedinice, prezentacija i obrada pojedinih tekstova, uvođenje i ponavljanje gramatičkih i leksičkih struktura, postupci učvršćivanja jezičnih elemenata, razvijanje receptivnih vještina slušanja i čitanja, kao i rad na slobodnoj, usmenoj i pismenoj produkciji. Objašnjava se povezivanje udžbenika s radnom bilježnicom, primjena zvučne kasete, te poticanje učenika na samostalan rad, zatim organizacija vannastavnih aktivnosti kako bi učenici što češćom autentičnom komunikativnom upotrebom stranog jezika ostvarili optimalni efekt učenja. Za sve se lekcije obrađuju njihove posebne karakteristike, objašnjavaju se specifični ciljevi pojedinih dijelova nastavnih cjelina, upućuje se na poteškoće učenja njemačkog jezika učenika s hrvatskim materinskim jezikom, te navode mogućnosti sužavanja kao i proširivanja gradiva udžbenika u skladu s potrebama i mogućnostima pojedinih grupa učenika, te za primjenu udžbenika uz manji godišnji fond sati.

nastava stranog jezika; njemački jezik; nastavni plan i program; nastavne metode

nije evidentirano

engleski

Teacher's Book. German Course for Advanced Learners No 1, 2, 3

nije evidentirano

foreign language teaching; German as a foreign language; curricula and syllabi; teaching procedures

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2003.

95-3-0-50562-0

76

Kontaktsprache Deutsch neu;

objavljeno

Povezanost rada

Filologija