Odgoj i obrazovanje za demokratsko građanstvo u Hrvatskoj: Izvješće (CROSBI ID 1812)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Spajić-Vrkaš, Vedrana
hrvatski
Odgoj i obrazovanje za demokratsko građanstvo u Hrvatskoj: Izvješće
Izvješće o obrazovanju za demokratsko građanstvo u Hrvatskoj sačinjeno je kao dio istoimenog istraživanja na području Jugoistočne Europe što se provodio pod pokroviteljstvom Vijeća Europe. Podijeljeno je u četiri cjeline. U prvoj cjelini se pod naslovom "Nacionalni kontekst" analizira društveni, politički, kulturni i gospodarski kontekst obrazovanja za demokratsko građanstvo I upravljanja različitošću. Druga cjelina posvećena je prosvjetnoj politici i formalnopravnim pretpostavkama obrazovanja za demokratsko građanstvo i upravljanje različitošću. Opisuju se najvažnije odredbe Ustava i zakona u području školstva te zakona kojima se štite ljudska prava i prava manjina općenito i u području obrazovanja. U istom dijelu se raspravlja i o nacionalnom programu u području ljudskih prava i programima za manjine te se osvrće na zajedničke teme, kao što su cjeloživotno obrazovanje, istraživanje, međunarodna suradnja, osiguranje kvalitete i informacijsko-komunikacijske tehnologije. U trećem poglavlju se iste teme, uz dio o financiranju, analiziraju u kontekstu strategijskih dokumenata i mjera primjene. Četvrto poglavlje sadrži rezultate diskusije o stanju obrazovanja za demokratsko građanstvo i upravljanja različitošću u Hrvatskoj koja je vođena u focus-grupi s predstavnicima nevladinih udruga, udruga mladeži, sjedišta građanstva, Ministarstva i pojedinim učiteljima, odnosno nastavnicima. U "Zaključcima" na kraju Izvješća ukratko se sumiraju rezultati analize i iznose prijedlozi za učinkovitiju izradu i primjenu prosvjetne politike u tim područjima.
Ljudska prava; demokracija; prosvjetna politika; obrazovanje manjina; Hrvatska; nacionalna izvješća; obrazovanje za ljudska prava; obrazovanje za građanstvo
nije evidentirano
engleski
Education for Democratic Citizenship in Croatia: Report
nije evidentirano
Human rights; democracy; educational policy; minority education; Croatia; national reports; education for human rights; education for citizenship
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo
2002.
953-175-168-4
98
objavljeno