Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktika (CROSBI ID 2359)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Stevanović, Marko Didaktika. Rijeka: Digital Point, 2003

Podaci o odgovornosti

Stevanović, Marko

hrvatski

Didaktika

Futurološka didaktička zasnovanost, novi položaj učenika u nastavnom procesu, suvremene uloge nastavnika i zajednice svih subjekata u nastavi, središnja su pitanja ove Didaktike. Ona u temelje nastavnog procesa stavlja učenika sa svim njegovim potrebama i mogućnostima, s ciljem da mu pomogne u učenju i izgrađivanju vlastite autonomne, slobodne, istraživačke i stvaralačke ličnosti. Napuštaju se tradicioalni pogledi na uloge učenika i nastavnika. Nastavnik se javlja kao organizator i ravnopravni partner, a učenik kao istraživač i recipijent koji bez nastavnikovog posredovanja dolazi u izravan doticaj s gradivom i otkriva njegove eksplicitne i implicitne znakove, kodove, značenja i poruke. Tek u svijesti učenika gradivo dobiva pravu vrijednost. Didaktika je strukturirana iz osam cjelina: Didaktika kao znanost ; Nastavni proces i njegove zakonitosti ; Sadržaj i program nastave ; Organizacija nastave ; Tehnologija nastave ; Provjeravanje i vrednovanje rezultata nastave ; Tipološka diferencijacija škola i Razvojni smjerovi didaktike.

didaktika; nastava; poučavanje; učenik; nastavnik; program

nije evidentirano

engleski

Didactic

nije evidentirano

didactic; teaching; pupil; teacher; program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Digital Point

2003.

953-6345-05-6

358

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija