Didaktika (CROSBI ID 2359)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Stevanović, Marko
hrvatski
Didaktika
Futurološka didaktička zasnovanost, novi položaj učenika u nastavnom procesu, suvremene uloge nastavnika i zajednice svih subjekata u nastavi, središnja su pitanja ove Didaktike. Ona u temelje nastavnog procesa stavlja učenika sa svim njegovim potrebama i mogućnostima, s ciljem da mu pomogne u učenju i izgrađivanju vlastite autonomne, slobodne, istraživačke i stvaralačke ličnosti. Napuštaju se tradicioalni pogledi na uloge učenika i nastavnika. Nastavnik se javlja kao organizator i ravnopravni partner, a učenik kao istraživač i recipijent koji bez nastavnikovog posredovanja dolazi u izravan doticaj s gradivom i otkriva njegove eksplicitne i implicitne znakove, kodove, značenja i poruke. Tek u svijesti učenika gradivo dobiva pravu vrijednost. Didaktika je strukturirana iz osam cjelina: Didaktika kao znanost ; Nastavni proces i njegove zakonitosti ; Sadržaj i program nastave ; Organizacija nastave ; Tehnologija nastave ; Provjeravanje i vrednovanje rezultata nastave ; Tipološka diferencijacija škola i Razvojni smjerovi didaktike.
didaktika; nastava; poučavanje; učenik; nastavnik; program
nije evidentirano
engleski
Didactic
nije evidentirano
didactic; teaching; pupil; teacher; program
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Digital Point
2003.
953-6345-05-6
358
objavljeno