Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Metodika vannastavnih aktivnosti učenika (CROSBI ID 2362)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Stevanović, Marko ; Ajanović, Dževdeta Metodika vannastavnih aktivnosti učenika. Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2004

Podaci o odgovornosti

Stevanović, Marko ; Ajanović, Dževdeta

hrvatski

Metodika vannastavnih aktivnosti učenika

Izvannastavne aktivnodsti su već odavno naše svoje mjesto u našim školama. Njihovo djelovanje se nadovezuje na srodne sadržaje iz programa redovne nastave, ali imaju i posebne sadržaje i načine organiziranja, izvođenja i evaluacije. Rad se odvija po manjim skupinama u vidu kružoka, sekcija, interesnih grupa, družina, klubova, društava i organizacija. Svaka skupina ima svoje planove, programe, vremensku, prostornu, materijalnu i kadrovsku dimenziju. Mikroartikulacija se razlikuje od one kakva se primjenjuje na satima redovne nastave. Ovdje se najveći dio vremena provodi u praktičnom rješavanju konkretnih zadataka iz oblasti nauke, umjetnosti, tehnike, sporta, rada, proizvodnje i kulturne prezentacije postignutih rezultata. Dobro organiziranim i vođenim izvannastavnim aktivnostima zadovoljavaju se raznovrsne potrebe i interesi učenika, razvijaju njihove psihofizičke sposobnosti, stječu nova znanja i vještine i stvaraju pretpostavke za kulturno življenje, cjeloživotno učenje i organizirano provođenje slobodnog vvremena. Nastavni i izvanastavni rad predstavljaju jedinstvo odgojno-obrazovnog utjecaja na mladu ličnost, čime se stvaraju svi potrebni uvjeti da se razvija kao otvorena, samostalna, kreativna i karakterna osoba. Izvannastavcne aktivnosti čine sponu između škole i života, obaveznih i neobaveznih sadržaja, čvrste i fleksibilne organzacije, zatvorenosti i otvorenosti nastavnog procesa, tradicionalne i moderne škole, konformističke i nekonformističke ličnosti učenika. Metodika izvannastavnih aktivnosti učenika ima 25 cjelina. Navodimo:Metodika vannastavnih aktivnosti učenika:predmet, zadaci i sadržaj ; Osnovni pojmovi ; Cilj i zadaci ; Uloga učitelja ; Roditelji kao partneri ; Vannastavne aktivnosti usmjerene na interesovanja učenika ; Igre ; Planiranje i programiranje ; Pripremanje učenika ; Organizacija ; Realizacija ; Materijalna osnova ; Oblici ; Metode ; Vannastavne aktivnosti u oblasti nauke, kulture i umjetnosti ; U oblasti tehnike, sporta, rada i proizvodnje, društvenog života ; Škola u prirodi ; Evidencija i evaluacija ; Istraživanja u vannastavnm aktivnostima učenika.

izvannastavne aktivnosti; škola; male grupne formacije; planovi; programi; vrijeme; mjesto; materijal; osobe

nije evidentirano

engleski

Metodic pupils out-clas activities

nije evidentirano

out-clas activities; school; smaller groups formed; planes; programs; time; space; material; personal

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici

2004.

9958-615-14-2

224

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija