Kreativno vođenje u vrtiću i školi (CROSBI ID 2364)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Stevanović, Marko ; Petrov, Nikola ; Petrova, Marieta
hrvatski
Kreativno vođenje u vrtiću i školi
Studija Kreativno vođenje u vrtiću i školi na koherentan i sustavan način otkriva i sintetizira znanstvene spoznaje o potrebi i mogućnostima kreativnog vođenja u vrtiću i školi. To je prva znanstvena studija koja istražuje i na kritičko-deskriptivnim osnovama intepretira stvaralačke poticaje s aspekta kreativnog vođenja. Ovo originalno znanstveno djeo strukturirano je iz osam cjelina. U prvoj se cjelini raspravlja o stvaralačkoj ličnsti i kreativnosti u nastavi. Naglašava se ideja da nastava bude usmjerena na učenika, a ne samo na rezultate koje postiže, što je bila osnovna slabost tradicioalnog poučavanja i učenja. Upravljanje iskustvom i znanjem pokazuje modele ponašanja i značaj pedagoškog vođenja kao stvaralačkog procesa, što se kao zasebna cjelina nastavlja na prethodnu. Transformacijsko i transakcijsko vođenje je novi pristup pedagoškog vođenja u vrtićima i školama, što je centralno pitanje ove originalne monografije. Pri tome se ističe važnost produciranja edukativnih stvaralačkih ideja (četvrto poglavlje). Deskriptivnim modelom (utemeljitelj Stevanović, 2000.) sastavljenim od deset podmodela aplicira se kreativno vođenje u vrtiću i školi (peti dio). U šestom, sedmom i osmom poglavlju elaboriraju se najnovije znanstvene spoznaje o radu u dječjem vrtiću, kreativnosti u slobodnom vremenu i strategijama vođenja u stvaralaštvu.
kreativnost; vođenje; vrtić; škola; plan; program
nije evidentirano
engleski
Creative guide in kindergarten und School
nije evidentirano
creative; guide; kindergarten; plan; program
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Tuzla: R&S
2004.
9958-731-11-8
214
objavljeno