Uvod u množične medije (CROSBI ID 2533)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Plenković, Mario
slovenski
Uvod u množične medije
Autor obrađuje povijesni razvoj, teorije i modele masovnih medija .U sinkronijskoj i dijakronijskoj provedenoj analizi masovnih medija autor obrađuje temeljne teorije i modele masovnog komuniciranja. U knjizi se izvodi pojmovna analiza masovnih medija: informacija, komunikacija, medij, javnost, poruka, komunikanti i masovni mediji na svim razinama medijskog komuniciranja. Ujedno se analizira struktura i funkcija novinarstva u kontekstu suvremenog medijskog izražavanja. Zaključno razmatranje se izvodi evaluacijom masovnog komuniciranja, funkcijom i ulogom obrazovanja za masovne medije te analizom temeljnih normativnih i etičkih normi masovnog komuniciranja.
masovni mediji; informacija; komunikacija; javnost; poruka
nije evidentirano
engleski
Introduction to massmedia
nije evidentirano
massmedia; information; communication; public; message
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Maribor: Univerza v Mariboru
2004.
86-80793-50-2
186
objavljeno