Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Predškolsko dijete za budućnost (CROSBI ID 2572)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Stevanović, Marko ; Stevanović, Doris Predškolsko dijete za budućnost. Varaždinske Toplice, 2004

Podaci o odgovornosti

Stevanović, Marko ; Stevanović, Doris

hrvatski

Predškolsko dijete za budućnost

Osposobljavanje djece predškolske dobi za cjeloživotno učenje je imperativ vremena u kome živimo. Dijete pojedine radnje uči odmah po rođenju.Svako je dijete svijet za sebe i uopće se ne može govoriti o ujednačenom pristupu. Zato je potrebno istražiti sve psihofizičke karakteristike jednog djeteta i na toj osnovi poduzeti odgovarajuće individualizirane edukativne postupke. U tome roditelji i odgojitelji imaju presudnu ulogu, posebice u prvim godinama dječjeg rasta i razvoja. Cjeloživotno učenje je učenje koje se prvenstveno ostvaruje u obrazovnoj instituciji. Ako je pojedinac stekao naviku i osposobljen za učenje, on će cjelog života raditi na svom obrazovanju kako bi postojeća znanja kao neupotrebljiva odbacivao, mijenjao, korigirao i prihvaćao nova. Bez toga ne može djelovati kao uspješan član obitelji, niti na kulturnom, društvenom i profesionalnom planu. Djeca predškolske dobi će na organizirani način stjecati minimalne navike ne samo u vetiću nego i u rodditeljskom domu. Upoznat će se sa svim aktivnostima kojim se omogućava stjecanje elementarnih pojmova, navika i znanja. Nije cilj učenje kao takvo, kao proces i rezultat u stjecanju znanja, koliko na navikavanju kao kontinuiranom intelektualnom i kreativnom radu. U ovoj znanstvenoj monografiji prikazani su vrlo heterogeni postupci u pripremanju djece za cjeloživotno učenje. Njih ne treba shvatiti normativno, nego fleksibilno, orijentacijski i to tako da se svaka ideja i vježba aplicira na konkretnu odgojnu skupinu i svako pojedino dijete uvažavajući njegovu kronološku i mentalnu dob, uvjete i kulturu pod kojim živi i zapažene dispoozicije i otkrivene interese. Bitan je stvaralački proces, a rezultat će se pojaviti naknadno u životu i radu svakog poojedinca. To je naš ulog u budućnost. I pojedinca i društva u cjelini.

futurologijske promjene; kreativnost; dijete; permanentno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

PRE-SCHOOL CHILDREN FOR FUTURITY

nije evidentirano

futurologic changes; kreativity; children; permanent education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Varaždinske Toplice:

2004.

953-7069-34-6

240

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija