Integralna metoda u primjeni (CROSBI ID 308)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Bašić, Josipa ; Žižak, Antonija ; Koller-Trbović, Nivex
hrvatski
Integralna metoda u primjeni
Cilj Integralne metode je na osnovi humanistički orijentiranih pristupa (integracija teorija opisanih fenomenima učenja, potreba i komunikacije) razvoju i ponašanju djeteta/čovjeka, a putem posebno ustanovljene metode, stvarati program kojim će se djeca učiti (od važnih osoba-roditelja i odgajatelja) kvalitetno odrastati uz ovladavanje samima sobom i odnosom prema sebi, komunikacijom s drugim ljudima, prepoznavanjem i na odgovoran način zadovoljavanjem svojih potreba, suočavanjem i svladavanjem životnih situacija na aktivan, kreativan i odgovoran način, učeći uvijek nove i nove načine. U trećoj knjizi u nizu elaboriran je treći krug ili treća stepenica. U njoj je prikazana integracija teorijskog modela i praktičnog pristupa tj. pristup stvaranju programa i aktivnosti kojima se Integralna metoda počinje realizirati u stvarnim životnim uvjetima i djece i roditelja i vrtića-vrtićkog osoblja. Tu integraciju teorijskog i praktičnog osmislile su i na najbolji način u ovoj knjizi prikazali autori pojedinih tekstova, odgovorni i za teorijsko opredjeljenje i posebno za praktičnu primjenu. Integriranjem znanja i vještina - stručne kompetentnosti stručnjaka praktičara prije ulaska u svijet Integralne metode i nakon osnaženosti novim znanjima i vještinama, opisana primjena Integralne metode dobila je najbolje moguće izlaze. Ti izlazi svojevrsna su kvalitativna evaluacija prijeđenog puta, rada na znanstvenom projektu i njegovih rezultata.
prevencija; predškolska djeca; integralna metoda
nije evidentirano
engleski
Integral method in practice
nije evidentirano
prevention; preschool children; integral method
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Alinea
1998.
953-6418-11-8
150
objavljeno