Mjere za poboljšanje odlučivanja u turizmu (CROSBI ID 4321)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Brajdić, Igor
hrvatski
Mjere za poboljšanje odlučivanja u turizmu
Prikazani su rezultati teorijskih i empirijskih istraživanja o mjerama za poboljšanje odlučivanja u hrvatskome turizmu. Naglask je na razvoj i primjenu znanstevnih metoda odlučivanja podržanih informatičkom tehnologijom za područje turizma u Hrvatskoj. Ukupno ima 6 poglavlja i 19 dionica plus predgovor, zaključak, literatura, indeks pojmova i curiculum autora, sa 90 tabela, 12 grafova i 31 sliku.
mjere; poboljšanje; odlučivanje; turizam
nije evidentirano
engleski
Measures for Improving Decision-making in Tourism
nije evidentirano
measures; improving; decision-making; tourism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment Sveučilišta u Rijeci
2004.
953-6198-48-7
430
objavljeno