Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja (CROSBI ID 4612)

Autorska knjiga | priručnik

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

hrvatski

Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja

Poduzetnički subjekti u tržišnim uvjetima gospodarenja neizostavno moraju biti marketinški usmjereni, što znači da se ponajprije trebaju ustanoviti potrebe potrošača na tržištu, njihove želje, namjere i očekivanja u svezi s proizvodima, a tek na temelju dobivenih informacija donositi odluke kakav će proizvod proizvesti, s kakvim svojstvima, u kakvoj ambalaži, kakvog dizajna i ostalih obilježja, a naravno odlučuje se i o njegovoj cijeni, distribuciji i promociji, ali u suglasju s informacijama dobivenim istraživanjem. Sve nabrojane aktivnosti ujedno predstavljaju temelj marketinške koncepcije o kojoj se u ovom priručniku govori. I u ovoj koncepciji se želi ostvariti dobit, ali prethodnim zadovoljenjem potrošača. Kako bi se u prethodno navedenom uspjelo, između ostaloga, potrebno je izvršiti i marketinško planiranje, kojim se utvrđuju mogućnosti koje postoje na tržištu za širenje poslovanja kao i snage s kojom se raspolaže i s kojom se namjerava iskoristiti te mogućnosti. U ovom se priručniku upravo zato daje osvrt na temeljne postavke marketinga i poslovanje na marketinškim načelima, s jedne strane, te potom iznosi način izrade marketinškog plana. Marketinški plan, pritom, predstavlja polaznu točku marketinških napora poduzetničkog subjekta kojima on na tržištu može pokušati ostvariti konkurentsku prednost i biti bolji i brži od konkurencije.

konkurentska prednost; marketing; marketinški plan; marketinško planiranje;

nije evidentirano

engleski

Marketing planning - precondition of the successful development

nije evidentirano

competitive advantage; marketing; marketing plan; marketing planning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske

2007.

978-953-96311-9-0

64

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija