Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu? (CROSBI ID 4613)

Autorska knjiga | priručnik

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

hrvatski

Prikupljanje i uporaba tržišnih informacija - kako prepoznati mogućnosti na tržištu?

Tržište, koje predstavlja ukupnost odnosa između ponude i potražnje koji se ostvaruju u određenom vremenu i prostoru u cilju obavljanja procesa razmjene, mora i u našim uvjetima tržišnog gospodarenja biti jedan od temeljnih ciljeva upoznavanja poduzetničkog subjekta. To upoznavanje ne može biti stihijsko ili pak periferno i mora rezultirati punom transparentnošću tržišta poduzetničkog subjekta. Informacije o potrebama potrošača predstavljaju temeljnog činitelja na osnovi kojeg možemo donositi adekvatne marketinške odluke, te u konačnici i ostvarivati temeljne ciljeve marketinga u našim gospodarskim uvjetima. To ujedno znači kako se informacijama marketing-istraživanja, odnosno informacijama istraživanja tržišta, preventivno djeluje na sigurnost ostvarivanja dobiti, kao i na njezino povećanje gledano u dinamičkom smislu, uz istodobno smanjivanje rizika poduzetničkog subjekta u njegovom poslovanju. Usmjerenost ka tržištu se zato za poduzetnički subjekt javlja kao imperativ u poslovanju, naročito ukoliko je riječ o razvijenijim tržišnim odnosima, kao što to situacija u našim značajno izmijenjenim gospodarskim, a osobito vlasničkim uvjetima već nalaže. To ujedno znači, kako se u ovom priručniku u nekoliko navrata ističe, da današnji poduzetnik zapravo ne može poslovati bez stjecanja raznovrsnih tržišnih informacija, jer njihova je uporaba nužda bez koje, na izrazito konkurentskim odnosima koji na tržištu vladaju, neće uspjeti.

istraživanje tržišta; marketing; tržišne informacije;

nije evidentirano

engleski

Collecting and using of market information - how to recognize market opportunities?

nije evidentirano

market information; marketing; market research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske

2007.

978-953-7509-02-6

76

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija