Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge (CROSBI ID 4614)

Autorska knjiga | priručnik

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

hrvatski

Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge

Primjenom marketinške koncepcije poslovno razmišljanje poduzetničkih subjekata znakovito se mijenja na način da proizvod nije i ne smije biti tek jednostavni rezultat procesa proizvodnje, već isključivo rezultat tržišnih potreba i zahtjeva. Svaki potrošač, koji kupuje proizvode ili koristi usluge poduzetnika, je sudac koji na tržištu propituje i završno ocjenjuje koji će proizvod ili uslugu kupiti i naposljetku i potrošiti, odnosno koristiti. Što to znači dalje? To znači da će poduzetnik koji nudi najbolji proizvod ili najbolju uslugu uspjeti, naravno u odnosu na konkurenciju koja na tržištu postoji, osvojiti tržište, bez obzira o kojoj se njegovoj veličini radi. U ovom se priručniku zato daje osobit naglasak na poznavanje tzv. koncepcije životnog ciklusa proizvoda koja, zapravo, predstavlja strateško promišljanje svih aktivnosti vezanih za proizvod kao temeljni element marketinškog miksa, a time i ujedno predstavlja i rezultat financijskih očekivanja koja se trebaju operacionalizirati pozitivnim financijskim učincima, naravno ukoliko je ispunjen temeljni marketinški preduvjet, a to je zadovoljenje potreba potrošača. Očito da poduzetnici, bez obzira jesu li mali ili veliki, jesu li proizvođači ili pružaju usluge, u danas bitno zaoštrenim uvjetima gospodarenja, moraju voditi aktivnu politiku realizacije poslovnih ideja koje se odnose na razvijanje novih proizvoda, odnosno usluga, a pretpostavka za to je i poznavanje tog procesa, kako je i postavljen u podnaslovu ovog priručnika, od generiranja ideje do lansiranja konkretnog, novog proizvoda, odnosno usluge.

marketing; poduzetništvo; proizvod; usluga;

nije evidentirano

engleski

Realization of the business idea - from idea to product/service

nije evidentirano

entrepreneurship; marketing; product; service

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske

2007.

978-953-7509-01-9

68

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija