Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inovativni marketing (CROSBI ID 5619)

Autorska knjiga | monografija (stručna)

Vranešević, Tihomir ; Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Staničić, Sandra Inovativni marketing. Varaždin, 2008

Podaci o odgovornosti

Vranešević, Tihomir ; Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir ; Staničić, Sandra

hrvatski

Inovativni marketing

Knjiga je namijenjena prije svega studentima, ali i svima onima koji se žele upoznati s marketingom kao koncepcijom poslovanja poduzeća. Naglasak u knjizi stavljen je na izravni marketing kao informacijski vođen marketinški proces, upravljan tehnologijom baze podataka, kojim se otvara cijela paleta novih poslovnih mogućnosti. U knjizi su osim izravnog marketinga, koji je temelj knjige, navedene i osnove marketinga ; filozofije marketinškog poslovanja, segmentiranja i pozicioniranja koje je izrazito važno, te elemenata marketinškog miksa. Osim izravnog marketinga, navedeni su i neki novi, inovirani oblici marketinga, kao što su geomarketing i mobilno trgovanje kao jedan od najnovijih trendova.

tržište; marketing; izravni marketing; kupci; kanali i mediji izravnog marketinga; geomarketing; poštansko tržište; mobilno trgovanje; upravljanje troškovima

nije evidentirano

engleski

Innovative marketing

nije evidentirano

market; marketing; direct marketing; customers; channels and media of direct marketing; geomarketing; market of post; mobile trading; cost management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Varaždin:

2008.

978-953-7304-34-8

288

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija