Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kurikulum ranog odgoja – istraživanje i konstrukcija (CROSBI ID 8150)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Slunjski, Edita Kurikulum ranog odgoja – istraživanje i konstrukcija. Zagreb: Školska knjiga, 2011

Podaci o odgovornosti

Slunjski, Edita

hrvatski

Kurikulum ranog odgoja – istraživanje i konstrukcija

U radu se prikazuju izvorišta i posljedice paradigmatskih promjena u istraživanju i unapređivanju odgoja i obrazovanja te njihovih implikacija na konstrukciju kurikuluma ranog odgoja. Ustanova ranog odgoja određuje se kao samoorganizirajući sustav čija kvaliteta ovisi o kontinuiranom učenju i istraživanju svih subjekata odgojno-obrazovnog procesa. Metodologija kvalitativnih istraživanja drži se najboljim rješenjem za trajno propitivanje učinkovitosti odgojno-obrazovnog rada u ustanovama ranog odgoja u svrhu njenog trajnog unapređivanja i usavršavanja, što koincidira s načelima «gradbene teorije». U radu se određuju opća polazišta i značajke kvalitativnog pristupa istraživanju odgojno-obrazovne prakse i kurikuluma vrtića, te se obrađuju posebni istraživački postupci koji osiguravaju konstrukciju kurikuluma vrtića u skladu s novom paradigmom. Studije slučaja, etnografska istraživanja i akcijska istraživanja prikazuju se detaljnije, u zasebnim poglavljima. Poglavlje o akcijskim istraživanjima predstavlja najopsežniji, cjelovit prikaz metodologije takvih istraživanja te njihove uporabe u unapređivanju rada u vrtićima, jer se upravo ona smatraju osnovom novih pristupa trajnom unapređivanju kvalitete rada u vrtićima.

Paradigma; kvalitativna istraživanja; konstrukcija kurikuluma; ustanova ranog odgoja

nije evidentirano

engleski

Early Childhood Education Curriculum – Research and Construction

nije evidentirano

Paradigm; Qualitative Research; Construction of Curriculum; Preschool Institution

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

2011.

978-953-0-51465-2

158

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija