Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik (CROSBI ID 8765)

Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik / Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena (ur.) Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2010

Podaci o odgovornosti

Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena

Marković, Nenad

hrvatski

Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik

U radu se iznose i diskutiraju rezultati kvantitativne i kvalitativne analize postignuća učenika na nacionalnim ispitima iz njemačkog i engleskog jezika provedenima školske godine 2007./2008. u 4. i 8. razredima osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Na osnovu analize cjelokupnog uspjeha učenika na ispitu iz njemačkog jezika i uspjeha u trima ispitnim komponentama (jezične vještine čitanja s razumijevanjem, slušanja s razumijevanjem i pisanja) utvrđeno je da su učenici obiju dobnih skupina ostvarili najbolje rezultate na testu slušanja s razumijevanjem te da postoji pozitivna povezanost cjelokupnog uspjeha i uspjeha u testiranim jezičnim vještinama. Nadalje je utvrđeno da veličina razrednog odjela, spol učenika i obrazovna razina roditelja značajno utječu na uspjeh učenika na testu. Analizom pogrešaka u zadacima pisanja na slučajnom su uzorku za obje dobne skupine (4. r.: N = 501 ; 8. r. N =509) ustanovljene najčešće vrste pogrešaka u pravopisu te na leksičko-semantičkoj, morfološkoj i sintaktičkoj razini, a za 8. r. dodatno i najčešće pogreške u pragmatičnom i sadržajnom aspektu zadane tekstne vrste. Na temelju rezultata analize daju se preporuke za unapređenje kvalitete nastave njemačkog jezika, za stručno usavršavanje nastavnika te za daljnji razvoj nastavnog programa za njemački jezik i vanjskog vrednovanja postignuća učenika.

vanjsko vrednovanje učeničkih postignuća ; osnovna škola ; strani jezici ; njemački jezik ; engleski jezik ; kvalitativna analiza postignuća

nije evidentirano

engleski

Qualitative Analysis of the Examinations in Elementary Schools, Year 2008. English and German Language

nije evidentirano

External evaluation of students' achievements ; elementary school ; foreign languages ; German as a foreign language ; English as a foreign language ; qualitative achievement analysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2010.

978-953-7556-21-1

116

Biblioteka Vanjsko vrednovanje obrazovanja;

objavljeno

Povezanost rada

Filologija, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija