Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik (CROSBI ID 8765)
Urednička knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marković, Nenad ; Ćurković, Natalija ; Matoic, Irena
Marković, Nenad
hrvatski
Kvalitativna analiza ispita provedenih 2008. godine u osnovnim školama. Engleski i njemački jezik
U radu se iznose i diskutiraju rezultati kvantitativne i kvalitativne analize postignuća učenika na nacionalnim ispitima iz njemačkog i engleskog jezika provedenima školske godine 2007./2008. u 4. i 8. razredima osnovnih škola u Republici Hrvatskoj. Na osnovu analize cjelokupnog uspjeha učenika na ispitu iz njemačkog jezika i uspjeha u trima ispitnim komponentama (jezične vještine čitanja s razumijevanjem, slušanja s razumijevanjem i pisanja) utvrđeno je da su učenici obiju dobnih skupina ostvarili najbolje rezultate na testu slušanja s razumijevanjem te da postoji pozitivna povezanost cjelokupnog uspjeha i uspjeha u testiranim jezičnim vještinama. Nadalje je utvrđeno da veličina razrednog odjela, spol učenika i obrazovna razina roditelja značajno utječu na uspjeh učenika na testu. Analizom pogrešaka u zadacima pisanja na slučajnom su uzorku za obje dobne skupine (4. r.: N = 501 ; 8. r. N =509) ustanovljene najčešće vrste pogrešaka u pravopisu te na leksičko-semantičkoj, morfološkoj i sintaktičkoj razini, a za 8. r. dodatno i najčešće pogreške u pragmatičnom i sadržajnom aspektu zadane tekstne vrste. Na temelju rezultata analize daju se preporuke za unapređenje kvalitete nastave njemačkog jezika, za stručno usavršavanje nastavnika te za daljnji razvoj nastavnog programa za njemački jezik i vanjskog vrednovanja postignuća učenika.
vanjsko vrednovanje učeničkih postignuća ; osnovna škola ; strani jezici ; njemački jezik ; engleski jezik ; kvalitativna analiza postignuća
nije evidentirano
engleski
Qualitative Analysis of the Examinations in Elementary Schools, Year 2008. English and German Language
nije evidentirano
External evaluation of students' achievements ; elementary school ; foreign languages ; German as a foreign language ; English as a foreign language ; qualitative achievement analysis
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
2010.
978-953-7556-21-1
116
Biblioteka Vanjsko vrednovanje obrazovanja;
objavljeno