Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing u turizmu (CROSBI ID 755)

Autorska knjiga | monografija (stručna)

Weber, Sanda ; Boranić, Snježana Marketing u turizmu. Varaždin: VADEA, 2000

Podaci o odgovornosti

Weber, Sanda ; Boranić, Snježana

Cingula, Marijan

hrvatski

Marketing u turizmu

Knjiga Marketing u turizmu namijenjena je čitateljima koji se žele upoznati s osnovnim koncepcijama marketinga u turizmu kao cjelovite i sustavne poslovne orjentacije. Sadržaj knjige podijeljen je u šest poglavlja, a počinje s poglavljem Upravljanje marketingom u kojom su obrađeni pojam i razvoj marketinga kao suvremene poslovne koncepcije. Poglavlja koja slijede Marketinško okruženje i Marketinško istraživanje govore o turističkim potrebama i motivacijama, ponašanjima potrošača u turizmu, marketinškom okruženju, procesu istraživanja, metodama i instrumetima i područjima istraživanja. Slijedi poglavlje Elementi marketinškoga spleta koji detaljnije razrađuju svaki element zasebno – turistički proizvod, kanali prodaje, promocija i distribucija. Zadnja dva poglavlja obrađuju Planiranje marketinga i Primjenu i kontrolu marektinga. U poglavlju o planiranju detaljnije je obuhvaćen sam proces marketinškog planiranje, anliza stanje i postavljanje ciljeva, segmentacija i pozicioniranje na tržištu te izbor marketinških strategija. Primjena i kontrola marketinga sadrži organizaciju marketinga, marektinški informacijski sustav, kontrolu marektinških aktivnosti te primjena marketiga po područjima. Na kraju knjige nalazi se Pojmovnik s objašnjenima osnovnih pojmova koji se koriste u suvremenom marketingu te popis korištene literature.

marketing; turizam; turistički proizvod

nije evidentirano

engleski

Tourism marketing

nije evidentirano

marketing; tourism; tourist product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Varaždin: VADEA

2000.

953-6125-02-1

113

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija