Marketing u turizmu (CROSBI ID 755)
Autorska knjiga | monografija (stručna)
Podaci o odgovornosti
Weber, Sanda ; Boranić, Snježana
Cingula, Marijan
hrvatski
Marketing u turizmu
Knjiga Marketing u turizmu namijenjena je čitateljima koji se žele upoznati s osnovnim koncepcijama marketinga u turizmu kao cjelovite i sustavne poslovne orjentacije. Sadržaj knjige podijeljen je u šest poglavlja, a počinje s poglavljem Upravljanje marketingom u kojom su obrađeni pojam i razvoj marketinga kao suvremene poslovne koncepcije. Poglavlja koja slijede Marketinško okruženje i Marketinško istraživanje govore o turističkim potrebama i motivacijama, ponašanjima potrošača u turizmu, marketinškom okruženju, procesu istraživanja, metodama i instrumetima i područjima istraživanja. Slijedi poglavlje Elementi marketinškoga spleta koji detaljnije razrađuju svaki element zasebno turistički proizvod, kanali prodaje, promocija i distribucija. Zadnja dva poglavlja obrađuju Planiranje marketinga i Primjenu i kontrolu marektinga. U poglavlju o planiranju detaljnije je obuhvaćen sam proces marketinškog planiranje, anliza stanje i postavljanje ciljeva, segmentacija i pozicioniranje na tržištu te izbor marketinških strategija. Primjena i kontrola marketinga sadrži organizaciju marketinga, marektinški informacijski sustav, kontrolu marektinških aktivnosti te primjena marketiga po područjima. Na kraju knjige nalazi se Pojmovnik s objašnjenima osnovnih pojmova koji se koriste u suvremenom marketingu te popis korištene literature.
marketing; turizam; turistički proizvod
nije evidentirano
engleski
Tourism marketing
nije evidentirano
marketing; tourism; tourist product
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Varaždin: VADEA
2000.
953-6125-02-1
113
objavljeno