Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Logo (CROSBI ID 938)

Autorska knjiga | monografija (stručna)

Grinfeld, Marijana Logo. Zagreb: Vlastita naklada, 1999

Podaci o odgovornosti

Grinfeld, Marijana

hrvatski

Logo

Prečesto se zaboravlja da svaka kuća znanja, tim više što su joj katovi viši i što dalje sežu u teško vidljive visine apstraktne misli - tim ima jači zahtjev na čvršči, iskušaniji, provjereniji i očigledniji temelj. Previše kula u zraku, stvara kaos u umu i misli, nesnalaženje i osjećaj vlastite nemoći. Nema ništa pogubnije za dječju dušu, nego li kada izgubi vjeru u sebe i svoje mogućnosti, sigurnost (prihvaćanje) u svoje vlastite vrijednosti i osobni rast i razvoj, te u ljubav. Logo mikrosvijet uz, samo podršku, profesora (ili roditelja) kod djece podstiče razvoj tri bitna momenta učenja i duševnog rasta: (navodim onako kako to dijete doživljava): Vjera: Ja mogu i - a onda kad mogu, kad nije teško, onda i Ja hoću.- Ne moram pamtiti ono što ne razumijem. Predviđeno je da griješim i uč im na pogreškama. Ja mogu vjerovati u sebe. sigurnost (ufanje) - siguran sam, ništa me ne ugrožava - učim tako da vidim, radim to i, to isto razumijem -na svoj način, Nisam glup i mogu napredovati svojim tempom - kako mogu, kad sam spreman - siguran sam . Tako je normalno osjećati se sigurnim - i u sebe i u ovaj svijet oko sebe. i ljubav - sad kad znam i kako i zašto, a ne samo da učim "što sve i koliko", kad me netko čuje, malo po malo (i s to malo puno mogu reći) i to svaki čas mogu provjeriti, za svaku pojedinost, bez onog mukotrpnog učenja napamet i nerazumijevanja, onda to i volim, a i ovaj svijet mi se čini da voli i prihvaća mene. Zamisao nam je kako uz pomoć programa Logo učiti (p)ostajati autopoietični, učiti osjećaje pretvarati u misao, pitanje, hipotezu, potonje u riječ, a sve zajedno u dobra, istinita i lijepa riješenja. Tko to nauči konstruira svoju zbiljsku okolinu po zakonima slobode, a tko ne dozvoljava da ga okolina proizvodi po zakonima slučajnosti i nužnosti, a o slobodi može samo sanjati. Zavoljela sam Logo, (davno u Americi) jer djeci omogućava i daje podršku za učenje s ova tri načela učenja i duševnog razvoja. Ostala su načela vođenja učenja i poučavanja lakše ostvariva uz ovakvo sredstvo kao što je Logo, te sam i priručnik koncipirala tako da učitelji (i roditelji) budu što više rasterećeni od objašnjavanja i stalnog govorenja, te da svoj odnos s učenicima ostvaruju kvalitetnijom i bogatijom komunikacijom. U poglavlju druge knjige Logo programiranje 2, napisala sam osnovne smjernice u učenju, koje Logo u sebi uključuje i koje su od ogromne važnosti za pravilan razvoj i spoznavanje.

logo, osjećaji, programiranje

nije evidentirano

engleski

Logo

nije evidentirano

logo, emotions, programming

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Vlastita naklada

1999.

86-343-0032-3

135

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija