Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijska slika Hrvatske 1991. u europskoj javnosti – uloge propagande, stereotipa i odnosa s javnošću (CROSBI ID 58820)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Skoko, Božo Medijska slika Hrvatske 1991. u europskoj javnosti – uloge propagande, stereotipa i odnosa s javnošću // Domovinska (i europska) sigurnost - Kriza sigurnosti i politike upravljanja suverenitetom / Cvikić, Sanja ; Žebec Šilj, Ivana i Bendra Ivana (ur.). Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2017. str. 25-38

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Medijska slika Hrvatske 1991. u europskoj javnosti – uloge propagande, stereotipa i odnosa s javnošću

Rad analizira percepciju Hrvatske u europskoj javnosti početkom devedesetih godina prošlog stoljeća u vrijeme raspada Jugoslavije, proglašenja hrvatske neovisnosti i obrane od velikosrpske agresije. Hrvatska je 1991. bila prilično nepoznata, a uzroci sukoba na prostoru bivše Jugoslavije nedovoljno jasni. U pojedinim javnostima Hrvatska i njezini odnosi sa Srbijom bili su promatrani kroz stereotipe i nagomilane dezinformacije. Rad otkriva uzroke takve percepcije i medijske slike, a tri ključna elementa su: dugogodišnja i utjecajna jugoslavenska propaganda, utjecaj Beograda na tadašnju jugoslavensku diplomatsku mrežu i izvještavanje dopisnika inozemnih medija te nerazumijevanje i nezainteresiranost svjetskih moćnika za događanja u tadašnjoj Jugoslaviji. Presudnu ulogu u promjeni te percepcije nisu imala izravno zbivanja na terenu već pokretanje odnosa s javnošću, otvaranje komunikacije s inozemnim javnostima od strane pojedinih hrvatskih institucija te sustavno informiranje javnosti, neutraliziranje stereotipa i dezinformacija.

Hrvatska ; rat ; propaganda ; odnosi s javnošću ; imidž ; Srbija ; Jugoslavija

nije evidentirano

engleski

The 1991 Croatia Media Image in the European Publics - The Role of Propaganda, Stereotypes and Public Relations

nije evidentirano

Croatia ; war ; propaganda ; public relations ; image ; Serbia ; Yougoslavia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

25-38.

objavljeno

Podaci o knjizi

Domovinska (i europska) sigurnost - Kriza sigurnosti i politike upravljanja suverenitetom

Cvikić, Sanja ; Žebec Šilj, Ivana i Bendra Ivana

Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

2017.

978-953-7964-39-9

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija, Sociologija