Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Jezične strategije reklama u 19., 20. i 21. stoljeću – sličnosti i razlike (CROSBI ID 62499)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stolac, Diana Jezične strategije reklama u 19., 20. i 21. stoljeću – sličnosti i razlike // Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie / Odaloš, Pavol (ur.). Banska Bistrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2018. str. 54-65

Podaci o odgovornosti

Stolac, Diana

hrvatski

Jezične strategije reklama u 19., 20. i 21. stoljeću – sličnosti i razlike

Reklama je medijski sadržaj čija je svrha obavještavanje potencijalnih kupaca o proizvodima ili uslugama. Ako očekujemo da je reklama u prvome redu informacija, nećemo se snaći u većini reklamnih poruka koje u prvome planu imaju "ono nešto" što privlači pozornost, a tek u drugom podatke o proizvodu ili usluzi koje se želi prodati. Rabe se razne strategije, koje su se razvijale i obogaćivale sve novijim varijantama tijekom posljednja tri stoljeća. U radu se analiziraju novinske reklame s kraja 19. i početka 20. stoljeća i jezične strategije tamo uočene postavljaju se u suodnos sa strategijama rabljenima u suvremenim reklamama, na novom prijelazu stoljeća – iz 20. u 21. Promatraju se dva odvojena i različita komunikacijska trenutka, ali ipak u mnogočemu ista. Naglasak je obrascima kojima se skreće pozornost i primatelja poruke navodi da povjeruje u vrijednosti proizvoda ili usluga, da osjeti potrebu za time te da konačno postane kupac.

reklama, strategije, novine, 19. stoljeće, 20. stoljeće, manipulacija

Rad je rezultat istraživanja na potpori Sveučilišta u Rijeci br. 13.04.1.2.03 voditeljice Diane Stolac, te Vega 1/0179/15, voditelja Pavola Odaloša (Slovačka).

engleski

Linguistic Strategies in Advertising in 19th, 20th and 21st Centuries – Similarities and Differences

nije evidentirano

advertising, strategies, newspaper, 19th Century, 20th Century, 21st Century, manipulation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-65.

objavljeno

Podaci o knjizi

Synchrónne a diachrónne kontexty jazykovej komunikácie

Odaloš, Pavol

Banska Bistrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

2018.

978-80-557-1417-2

Povezanost rada

Filologija