Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Projekt "jedinstvenog europskog neba" (CROSBI ID 346699)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mihetec, Tomislav Projekt "jedinstvenog europskog neba" / Steiner, Sanja (mentor); Zagreb, Fakultet prometnih znanosti, . 2007

Podaci o odgovornosti

Mihetec, Tomislav

Steiner, Sanja

hrvatski

Projekt "jedinstvenog europskog neba"

Svrha ovog diplomskog rada je istražiti mogućnosti razvoja tzv. "jedinstvenog europskog neba" u kontekstu jednoga dugoročnijeg i šireg strategijskog pristupa razvoju europske prometne mreže, kao uopćeni pregled relevantnih kriterija, koji bi se nastavno trebali sustavnije istražiti ciljanim istraživanjima, tematski posvećenim strategiji razvoja regionalnog zračnog prometa. Osnovni cilj diplomskog rada usmjeren je na istraživanje, kako razvoja sustava kontrole zračnog prometa i aerodromske operative, tako i relevantnih kriterija razvoja "Single European Sky" programa. Argumentacija razvojnih smjernica na regionalnoj razini i specifikumi lokalnih okruženja dopuštaju zaključak o iznimnim potencijalima razvoja jedinstvenog europskog neba. Diplomski rad koncipiran je u šest poglavlja. Slijedom metodologije izrade znanstvenih i stručnih radova, u uvodnom dijelu postavljena je problematika istraživanja, definiran je cilj istraživanja, prikazana su prethodna istraživanja tretirane problematike, te je predočena struktura rada. Drugi dio rada analiza strategije razvoja zračnog prometa u Europi - ATM strategija 2000+ teorijski analizira pozitivne i negativne aspekte razvoja zračnog prometa - s jedne strane društvene i ekonomske koristi, a s druge strane eksterne troškove uzrokovane rastom zračnog prometa, poglavito onečišćenja okoliša. U istom su poglavlju elaborirani specifikumi razvoja zračnog prometa u Europi, te projekcija daljnjeg razvoja s osvrtom na problematiku eksternih troškova. U trećem djelu rada elaboracija procesa i regionalizacije sustava zračnog prometa Europe s osvrtom na Maastricht i CEATS projekte regionalnih središta obrađujemo tematiku tzv. regionaliziranih područja kontrole zračnog prometa unutar kojih unatoč rastućoj stopi zračnog prometa i sve većeg zagušenja dolazi do smanjenja broja kašnjenja zrakoplova i povećanja sigurnosti, time potvrđujući razloge osnivanja ovakvih centara. Četvrti dio rada etiološki prikaz i projekcija implementacije projekta "jedinstvenog europskog neba" obrađuje projekt SES , od njegove početne ideje 60.-ih godina prošlog stoljeća, sadašnjeg razvoja, pa do pune implementacije koja bi se trebala dogoditi u bliskoj budućnosti.Također opisuje i rad, Europske Komisije u procesu stvaranja paketa zakona unutar strategije ATM 2000+, te EUROCONTROL-a kao krovne organizacije za sigurno odvijanje zračnog prometa u Europi. U posljednjem petom zaključnom dijelu izvedeni su konačni rezultati istraživanja po pojedinim dijelovima rada i specificirani prijedlozi.

ATM Strategija 2000+; ATM regionalizacija; Jedinstveno europsko nebo

nije evidentirano

engleski

Single European Sky Project

nije evidentirano

ATM Strategy 2000+; ATM regionalisation; Single European Sky

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

26.02.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prometnih znanosti

Zagreb

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport