Učenje putem igara na mobilnim uređajima (CROSBI ID 549264)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Čišić, Dragan ; Tijan, Edvard ; Ogrizović, Dario
hrvatski
Učenje putem igara na mobilnim uređajima
Razvojnim i inovativnim metodama učenja, koje se temelje na mobilnim igrama, žele se ponuditi nove mogućnosti u svrhu poboljšanja djelotvornosti i efikasnosti učenja. mGBL: mobile Game-Based Learning je STREP (Specific Targeted Research Project) projekt koji je financiran od strane Europske Komisije, unutar 6. okvirnog programa (6th Framework Programme - FP6). mGBL projekt pripada području istraživanja pod nazivom "Tehnologije informacijskog društva- IST" čiji su glavni ciljevi jačanje europske konkurentnosti i tehnološke baze te gradnja društva temeljenog na informacijama i znanju. Unutar projekta mGBL udružilo se deset partnerskih organizacija iz Velike Britanije, Italije, Hrvatske, Austrije i Slovenije kako bi razvili konzolu za prezentaciju razigranog, emocionalnog i edukativnog sadržaja na mobilnim napravama. Specifični ciljevi projekta su dizajn, razvoj i testiranje prototipa igraće konzole koja bi se mogla koristiti za efikasan razvoj igara za mobilno učenje, gdje je fokus na podržavanju odlučivanja u kritičnim situacijama, ne samo na kognitivnom već i na emotivnom planu. Te igre će direktno podupirati učenje pružajući mogućnosti za razvoj znanja i kognitivnih vještina na izbuđujući i inspirirajući, stoga i na vrlo emocionalan načinte će, indirektno, motivirati korisnike da potraže druge medije (npr. klasične knjižnice, tisak itd.) u svrhu učenja. Najveći izazov unutar ovog projekta je ideja o prijenosu sadržaja iz područja upravljanja karijerom, e-zdravlja i e-trgovine koji bi uključivao različitu ciljanu publiku i na emocionalan način. Na temelju inovativnih metoda iz područja m-učenja (mobilno učenja) i najnovijih rezultata istraživanja iz područja didaktike, razvit će se i novi oblici učenja putem igre (game-based learning) na mobilnim uređajima.
Učenje putem igara na mobilnim uređajima
nije evidentirano
engleski
mGBL : mobile Game-Based Learning
nije evidentirano
mGBL: mobile Game-Based Learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
9. CARNetova korisnička konferencija : knjiga sažetaka = 9th Carnet User Conference (CUC) : abstracts
Podaci o skupu
CARNetova korisnička konferencija (9 ; 2007)
predavanje
19.11.2007-21.11.2007
Rijeka, Hrvatska
Povezanost rada
Računarstvo, Tehnologija prometa i transport, Informacijske i komunikacijske znanosti