Modeliranje i simulacija poluaktivnog ovjesa automobila (CROSBI ID 357988)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ćorović, Samir
Žigulić, Roberto
Braut, Sanjin
hrvatski
Modeliranje i simulacija poluaktivnog ovjesa automobila
Pomoću simulacija dobiveni su rezultati koji pokazuju da je pasivni ovjes kod vozila najgori u pogledu udobnosti putnika. Kod pasivnog se također javljaju velika ubrzanja i vozila i kotača šta ukazuje na moguća velika naprezanja u ovjesu. Kod Skyhook regulacije ovjesa dobiveni rezultati govore da kotač preuzima većinu opterećenja i vibracija kod prelaska prepreke kako bi se u samom vozilu smanjile vibracije i povećala udobnost putnika. A kod PID reguliranog ovjesa uočava se da su pomaci vozila neznatno narasli u odnosu na Skyhook reguliran ovjes ali su zato uvelike smanjena ubrzanja vozila i kotača, te je samim time znatno smanjeno trzanje vozila i kotača tj. povećana je udobnost putnika unutar vozila i smanjeno moguće naprezanje u ovjesu.
modeliranje; simulacija; poluaktivni ovjes automobila; dinamika vozila; agulacija
nije evidentirano
engleski
Modeling and simulation of the semi-active vehicle suspension
nije evidentirano
modeling; simulation; semi-active car suspension; vehicle dynamics; control
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
11.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehnički fakultet, Rijeka
Rijeka