Geomarketing Zadarske županije (CROSBI ID 359330)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Barić, Nino
Cetl, Vlado
hrvatski
Geomarketing Zadarske županije
Tema ovog diplomskog rada je primjena geomarketinga na Zadarsku županiju. Glavna komponenta geomarketinga je GIS koji se temelji na podacima vezanim uz prostor što nam omogućava prostorno planiranje i uređenje. Geomarketing omogućava pojednostavljeno rješavanje problema lokacije ulaganja za poslovne subjekte te prostorne strategije vlasti. Svi korisnici geomarketinga posebnu pažnju trebaju obratiti na planiranje u skladu s načelima održivog razvoja.
geomarketing; GIS; prostorno planiranje; održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Geomarketing in Zadar district
nije evidentirano
geomarketing; GIS; spatial planning; sustainable development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
16.04.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Geodetski fakultet
Zagreb