Internet marketing kao nova usluga unaprjeđenja poslovanja HŽ Carga (CROSBI ID 198963)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Brabec, Dean ; Martić Zlatko
hrvatski
Internet marketing kao nova usluga unaprjeđenja poslovanja HŽ Carga
Internetske stranice su postale jedan od najvažnijih načina predstavljanja i poslovanja suvremenih poduzeća. Predstavljanje proizvoda i usluga na Internetu novija je vrsta marketinga, poznata u svijetu kao Internet marketing. Obzirom na skoru dolazeću liberalizaciju hrvatske željeznice, trebaju prepoznati svoju poziciju na tržištu te potencijalne mogućnosti koje se otvaraju. Kako bi spremno dočekali otvoreno transportno tržište HŽ a posebno HŽ CARGO preventivno trebaju započeti modernizaciju kompletnog željezničkog prometnog sustava s posebnim naglaskom na kvalitetu pruženih usluga i orijentiranost prema krajnjem potrošaču, odnosno korisnicima prijevoznih usluga. Internet marketing kao nova usluga HŽ i HŽ CARGA zasigurno predstavlja proizvod kojim Hrvatske željeznice mogu zauzeti svoj udio na prijevoznom tržištu afirmirajući se kao jedan od osnovnih prijevoznika u sklopu cjelokupnog prijevozničkog aranžmana.
Internet marketing; liberalizacija tržišta; HŽ Cargo; ponašanje potrošača
nije evidentirano
engleski
Internet Marketing as a new Service of Improving HŽ Cargo Operation
nije evidentirano
Internet Marketing; Market Liberalization; HŽ Cargo; Consumer Behavior
nije evidentirano