ZNANSTVENO-EKSPERIMENTALNA ZASNOVANOST OBRAZOVANJA U ELEKTRONIČKOM OKRUŽENJU (CROSBI ID 200212)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Nadrljanski, Mila
hrvatski
ZNANSTVENO-EKSPERIMENTALNA ZASNOVANOST OBRAZOVANJA U ELEKTRONIČKOM OKRUŽENJU
Rad je posvećen detaljnoj analizi teorijskih radova koji razmatraju problematiku učinkovitosti obrazovanja. U te svrhe poduzeta su opsežna istraživanja o pitanjima funkcije obrazovanja u različitim razvojnim periodima. Ona su poslužila za formuliranje baznih postavki prijedloga modela obrazovanja na daljinu. U sklopu tog dijela disertacije prikazano je pilot istraživanje koje je poslužilo za sondiranje prijedloga njene teme. Dalje, izvršeno je analiziranje ostvarenih rješenja u nastavi informatike. Naglasak je dan na prikazivanje nekih rješenja koja se bave obrazovanjem na daljinu. Pri tom su predstavljena ona rješenja koja se bave pitanjima koja su značajna za suštinu problema. U spomenutim radovima dominirala je sljedeća problematika: Učenje na daljinu: zašto i kako ; Tehnološki aspekti učenja na daljinu ; Pedagoški aspekti učenja na daljinu ; E-Learning autorski alati ; Raspoložive E-Learning tehnologije ; Case studies - slučajevi prakse. Prikazom i analiziranjem tih radova uočeni su parcijalni prilazi problematici obrazovanja na daljinu. U vezi s karakteristikom ovog rada, utvrđeno je da metodološko-metodički model obrazovanja na daljinu predstavlja ne samo pogodnu eksperimentalnu - empirijsku situaciju za ispitivanje reakcija i ponašanja učenika, već i prirodni kontekst učenja u nastavi u okviru kojeg dolaze do izražaja bitne kognitivne, konativne i afektivne komponente učenja i mišljenja. Zaključeno je da se ta kompleksna problematika mora na drugačiji način rješavati. Posebno, potreban je drugačiji metodološki prilaz.
E-Learning ; elektroničko obrazovno okruženje ; metodološko-metodička rješenja ; organizacija nastavnog procesa
nije evidentirano
engleski
Scientific and Experimental Basis of Education in Electronic Environment
nije evidentirano
E-Learning ; e-learning environment ; methodological and methodical solutions ; organization of the teaching process
nije evidentirano