izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost (CROSBI ID 100081)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Rajh, Edo
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 12; 1896-1910-x
Podaci o odgovornosti
Rajh, Edo
hrvatski
Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost
Autor analizira vezu između koncepta marke i tržišne vrijednosti marke, a nalazi istraživanja, koje je obuhvatilo 12 maraka automobila, upućuju na zaključak da simboličnost ima veći utjecaj na tržišnu vrijednost marke od funkcionalnosti. Isto tako, autor zaključuje da i marke koje su jasno i konzistentno pozicionirane kao funkcionalne mogu imati značajnu tržišnu vrijednost marke.
marka; koncept marke; tržišna vrijednost marke
nije evidentirano
engleski
Influence of Brand Concept on Brand Equity
nije evidentirano
brand; brand concept; brand equity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50 (12)
1999.
1896-1910-x
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove