Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost (CROSBI ID 100081)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Rajh, Edo Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 50 (1999), 12; 1896-1910-x

Podaci o odgovornosti

Rajh, Edo

hrvatski

Utjecaj koncepta marke na njezinu vrijednost

Autor analizira vezu između koncepta marke i tržišne vrijednosti marke, a nalazi istraživanja, koje je obuhvatilo 12 maraka automobila, upućuju na zaključak da simboličnost ima veći utjecaj na tržišnu vrijednost marke od funkcionalnosti. Isto tako, autor zaključuje da i marke koje su jasno i konzistentno pozicionirane kao funkcionalne mogu imati značajnu tržišnu vrijednost marke.

marka; koncept marke; tržišna vrijednost marke

nije evidentirano

engleski

Influence of Brand Concept on Brand Equity

nije evidentirano

brand; brand concept; brand equity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50 (12)

1999.

1896-1910-x

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija