Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem (CROSBI ID 100399)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka
hrvatski
Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem
Rad je fokusiran na kvalitetu komuniciranja s turističkim tržištem. Kvaliteta je temeljno mjerilo uspjeha. Danas je kvaliteta tržišna nužnost i neophodan element strategije razvoja. Sustav upravljanja potpunom kvalitetom (TQM) garantira postizanje i trajno unapređivanje kvalitete proizvoda i usluga, ali i svih drugih ljudskih aktivnosti. Kvaliteta je ono što kupac kaže da je kvaliteta, pa je komuniciranje s turističkim tržištem instrument za otkrivanje potreba, želja i očekivanja kupaca. Što je kvaliteta komuniciranja s tržištem na višem nivou to će biti veće i zadovoljstvo kupca kao temeljnog mjerila kvalitete proizvoda i usluga. Kvaliteta turističkog proizvoda je jedna od temeljnih slabosti hrvatskog turizma. Za postizanje kvalitete turističkog proizvoda neophodno je povećati i kvalitetu komuniciranja s turističkim tržištem.
kvaliteta; marketing; komunikacija; turističko tržište; kupac
nije evidentirano
engleski
The Quality of Communication with the Tourism Market
nije evidentirano
quality; marketing; communication; tourist market; customer
nije evidentirano