Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem (CROSBI ID 100399)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Avelini Holjevac, Ivanka Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem // Informatologia (Zagreb), 35 (2002), 3; 156-159-x

Podaci o odgovornosti

Avelini Holjevac, Ivanka

hrvatski

Kvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem

Rad je fokusiran na kvalitetu komuniciranja s turističkim tržištem. Kvaliteta je temeljno mjerilo uspjeha. Danas je kvaliteta tržišna nužnost i neophodan element strategije razvoja. Sustav upravljanja potpunom kvalitetom (TQM) garantira postizanje i trajno unapređivanje kvalitete proizvoda i usluga, ali i svih drugih ljudskih aktivnosti. Kvaliteta je ono što kupac kaže da je kvaliteta, pa je komuniciranje s turističkim tržištem instrument za otkrivanje potreba, želja i očekivanja kupaca. Što je kvaliteta komuniciranja s tržištem na višem nivou to će biti veće i zadovoljstvo kupca kao temeljnog mjerila kvalitete proizvoda i usluga. Kvaliteta turističkog proizvoda je jedna od temeljnih slabosti hrvatskog turizma. Za postizanje kvalitete turističkog proizvoda neophodno je povećati i kvalitetu komuniciranja s turističkim tržištem.

kvaliteta; marketing; komunikacija; turističko tržište; kupac

nije evidentirano

engleski

The Quality of Communication with the Tourism Market

nije evidentirano

quality; marketing; communication; tourist market; customer

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35 (3)

2002.

156-159-x

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost