Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta (CROSBI ID 494471)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

First, Ivana Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta // Međunarodni marketing forum 2002 / Grbac, Bruno (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 125-144-x

Podaci o odgovornosti

First, Ivana

hrvatski

Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta

Živimo u informacijskom društvu. Danas informacija može obići svijet u dijelu sekunde, no protok informacija nije nešto što se dešava samo od sebe, već je to kontinuirani proces kojim treba upravljati. Da bi informacije bile korisne donosiocu odluke kao njihovom korisniku, on mora osigurati njihov stalan priliv. Govoreći o protoku i korištenju informacija u poduzeću, izgradanja kvalitetnog marketing informacijskog sustava je imperativ za pouzdano upravljanje informacijama. // Rezultati istraživanja ukazuju na određene propuste informacijskog sustava istraživanog poduzeća i to u protoku informacija od tržišta do generalnog menadžera, od generalnog mendžera do tržišta i konačno unutar samog poduzeća. Rezultati istraživanja također indiciraju nekoliko činjenica, uvažavanjem kojih, mendžment može poboljšati informacijski sustav kao i općenito poslovanje i nastup na tržištu.

informacija; marketing; informacijski sustav; odluka

nije evidentirano

engleski

Information for Marketing Decisions - Case: Silca-Unican-Elzett, Budapest

nije evidentirano

Information; Marketing Information System; Decision

nije evidentirano

Podaci o prilogu

125-144-x.

2002.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Grbac, Bruno

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Međunarodni marketing forum 2002

predavanje

14.05.2002-14.05.2002

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija