Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta (CROSBI ID 494471)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
First, Ivana
hrvatski
Informacijska osnova marketinških odluka slučaj: Silca-Unican-Elzett, Budimpešta
Živimo u informacijskom društvu. Danas informacija može obići svijet u dijelu sekunde, no protok informacija nije nešto što se dešava samo od sebe, već je to kontinuirani proces kojim treba upravljati. Da bi informacije bile korisne donosiocu odluke kao njihovom korisniku, on mora osigurati njihov stalan priliv. Govoreći o protoku i korištenju informacija u poduzeću, izgradanja kvalitetnog marketing informacijskog sustava je imperativ za pouzdano upravljanje informacijama. // Rezultati istraživanja ukazuju na određene propuste informacijskog sustava istraživanog poduzeća i to u protoku informacija od tržišta do generalnog menadžera, od generalnog mendžera do tržišta i konačno unutar samog poduzeća. Rezultati istraživanja također indiciraju nekoliko činjenica, uvažavanjem kojih, mendžment može poboljšati informacijski sustav kao i općenito poslovanje i nastup na tržištu.
informacija; marketing; informacijski sustav; odluka
nije evidentirano
engleski
Information for Marketing Decisions - Case: Silca-Unican-Elzett, Budapest
nije evidentirano
Information; Marketing Information System; Decision
nije evidentirano
Podaci o prilogu
125-144-x.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodni marketing forum 2002
predavanje
14.05.2002-14.05.2002
Rijeka, Hrvatska