Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri (CROSBI ID 81177)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela
hrvatski
Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri
Ugostiteljstvo, jedna od osnovnih djelatnosti kojom se zadovoljavaju turističke potrebe mora svoje poslovanje temeljiti (kao i ostale djelatnosti) na marketinškoj koncepciji i filozofiji ukoliko želi ostvarivati povoljne gospodarske rezultate. Potreba za kvalitetnijim marketing menedžmentom u ugostiteljskim poduzećima je tim više potrebna budući da turistička ponuda svojom ekspanzijom nadvisuje rast potražnje što dovodi do veoma oštre konkurentske borbe na međunarodnom turističkom tržištu. Vođeni ovim i ostalim čimbenicima od važnosti za usmjeravanje marketing menedžmenta u ugostiteljstvu na početku 21. stoljeća, autori su istražili mišljenje menedžera u ugostiteljskim poduzećima o vrstama marketing planova koji se donose u njihovim poduzećima te o tome tko ih donosi, zatim o izgrađenosti "marketing kulture" u njihovom poduzeću, o poznavanju konkurencije, o konkurentskim prednostima domaće turističke ponude i one njihovog poduzeća, o stupnju poznavanja potreba potencijalnih gostiju te o nastupima ugostiteljskih poduzeća na turističkim sajmovima. Pored toga, istraženo je koja i u kojem postotku promotivna sredstva ugostiteljska poduzeća koriste pri komuniciranju s tržištem, te kako su zastupljeni pojedini kanali distribucije u prodaji ugostiteljskih usluga. Uzorak u istraživanju su činila najveća ugostiteljska poduzeća Istarske županije. Dobiveni se rezultati istraživanja mogu smatrati signifikantnim za ukupnu hrvatsku ugostiteljsku djelatnost, budući da je Istarska županija najjača turistička regija u Hrvatskoj.
marketing; menedžment; ugostiteljstvo; turizam; Istarska županija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Marketing management in catering trade in Istria
nije evidentirano
marketing; management; catering trade; tourism; Istrian county; Croatia
nije evidentirano