Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri (CROSBI ID 81177)

Prilog u časopisu | stručni rad

Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 253-258

Podaci o odgovornosti

Šehanović, Jusuf ; Križman, Danijela

hrvatski

Marketing menedžment ugostiteljskih poduzeća u Istri

Ugostiteljstvo, jedna od osnovnih djelatnosti kojom se zadovoljavaju turističke potrebe mora svoje poslovanje temeljiti (kao i ostale djelatnosti) na marketinškoj koncepciji i filozofiji ukoliko želi ostvarivati povoljne gospodarske rezultate. Potreba za kvalitetnijim marketing menedžmentom u ugostiteljskim poduzećima je tim više potrebna budući da turistička ponuda svojom ekspanzijom nadvisuje rast potražnje što dovodi do veoma oštre konkurentske borbe na međunarodnom turističkom tržištu. Vođeni ovim i ostalim čimbenicima od važnosti za usmjeravanje marketing menedžmenta u ugostiteljstvu na početku 21. stoljeća, autori su istražili mišljenje menedžera u ugostiteljskim poduzećima o vrstama marketing planova koji se donose u njihovim poduzećima te o tome tko ih donosi, zatim o izgrađenosti "marketing kulture" u njihovom poduzeću, o poznavanju konkurencije, o konkurentskim prednostima domaće turističke ponude i one njihovog poduzeća, o stupnju poznavanja potreba potencijalnih gostiju te o nastupima ugostiteljskih poduzeća na turističkim sajmovima. Pored toga, istraženo je koja i u kojem postotku promotivna sredstva ugostiteljska poduzeća koriste pri komuniciranju s tržištem, te kako su zastupljeni pojedini kanali distribucije u prodaji ugostiteljskih usluga. Uzorak u istraživanju su činila najveća ugostiteljska poduzeća Istarske županije. Dobiveni se rezultati istraživanja mogu smatrati signifikantnim za ukupnu hrvatsku ugostiteljsku djelatnost, budući da je Istarska županija najjača turistička regija u Hrvatskoj.

marketing; menedžment; ugostiteljstvo; turizam; Istarska županija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Marketing management in catering trade in Istria

nije evidentirano

marketing; management; catering trade; tourism; Istrian county; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (12)

1997.

253-258

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija