Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi (CROSBI ID 110199)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Leko-Šimić, Mirna
hrvatski
Istraživanje međunarodnog tržišta - specifičnosti i izazovi
Zbog sve veće dinamike i broja promjena na međunarodnom tržištu potrebe gospodarskih subjekata za relevantnim i pravovremenim informacijama sve su veće. Bez takvih informacija danas nije moguće donositi kvalitetne poslovne odluke.Istraživanje međunarodnog tržišta omogućava definirane optimalne marketing strategije i marketing programa uz minimiziranje poslovnih rizika.istraživanje međunarodnog tržišta razvijalo se tijekom vremena s obzirom na fokus istraživanja, odnos kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja te metodologije i istraživačkih alata. Specifičnosti istraživanja međunarodnog tržišta uvjetovane su specifičnostima okruženja: marketing, administrativnog, pravnog, ekonomskog, strukturalnog, informacijsko-tehnološlog i socio-kulturnog. Iz tih specifičnosti proizlaze i poteškoće vezane kako uz primarna, tako i uz sekundarna istraživanja - od organizacije i pripreme istraživanja, preko same provedbe, pa sve do interpretacije i vrednovanja rezultata istraživanja. U skladu s time čitav je niz izazov aza tvrtke koje definiraju svoje potrebe za istraživanjima, kao i za same istraživače.
istraživanje tržišta; međunarodni marketing; okruženje; problemi istraživanja
nije evidentirano
engleski
International markt research - specific qualities and challenges
nije evidentirano
Market research; inrnational marketing; environment; research problems
nije evidentirano