Unapređenje kvalitete hrvatskog turizma (CROSBI ID 24312)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka
hrvatski
Unapređenje kvalitete hrvatskog turizma
Kvaliteta je danas temeljni faktor opstanka na tržištu, konkurentnosti i profitabilnosti. Strateška poslovna koncepcija temelji se na sustavu upravljanja totalnom kvalitetom. Upravljanje totalnom kvalitetom turističkog proizoda je iako složeno, moguće i neophodno. Turisti žele sve više, a cilj turističkog gospodarstva je zadovoljiti i premašiti očekivanja turista. Kaliteta postaje odlučujući faktor efektivnosti i konkurentnosti na turbolentnom turističkom tržištu. Kvaliteta hrvatskog turizma je nezadovoljavajuća te je stoga potrebno uvesti sustave potpune kvalitete u sve turističke institucije i poduzeća, ubrzati proces privatizacije i poduzetnika, formirati jasnu strategiju razvoja turizma i turističku politiku koja će stimulirati poduzetništvp i investicije, stimulirati red, rad, kreativnost i motiviranost turističkih kadrova, iskoristiti sve prirodne potencijale i kulturno nasljeđe te obogatiti turističku ponudu raznim proizvodima i uslugama koji će hrvatski turizam učiniti prepoznatljivim i privlačnim.
kvaliteta, hrvatski turizam, turistička ponuda
nije evidentirano
engleski
Improvement of Quality of Croatian Tourism
nije evidentirano
quality, croatian tourism, tourism offer
nije evidentirano
Podaci o prilogu
62-68-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Bartoluci, Mato ; Čavlek, Nevenka
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
1998.
953-6378-18-3 (FFK)