Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Re-formiranje obrazovne politike u Hrvatskoj prema Europi znanja (CROSBI ID 32767)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krbec, Denisa Re-formiranje obrazovne politike u Hrvatskoj prema Europi znanja // Znanje &#8211 ; temeljni ekonomski resurs / Sundać, Dragomir (ur.). Rijeka, 2002. str. 35-44-x

Podaci o odgovornosti

Krbec, Denisa

hrvatski

Re-formiranje obrazovne politike u Hrvatskoj prema Europi znanja

Usvajajući Priopćenje pod nazivom &laquo ; ; Prema Europi znanja&raquo ; ; Europska je komisija utvrdila niz aktivnosti prema kojima su zemlje-članice Europske Unije trebale usmjeravati provedbu nacionalnih politika na područjima obrazovanja, osposobljavanja i uključivanja mladih za razdoblje od 2000. do 2006. godine. Obzirom da je provedbenim planovima trebalo raditi na razvijanju cjeloživotnog obrazovanja (lifelong learning), a čime bi Unija promovirala najviši stupanj primjene znanja (applied knowledge) u ekonomiji, Prioćenje je prihvaćeno kao samo još jedan korak naprijed prema usavršavanju koordinacije različitih obrazovnih politika i njihovih učinaka na razvoj ljudskih potencijala. Svrha članka je utvrđivanje teorijskog okvira za razradu brojnih, često i oprečnih, prijedloga strategija promjena u obrazovnoj politici Hrvatske. Neovisno o dosad provedenim (političkim) raspravama, čini se da je postignut opći konsenzus o potrebi primjene međunarodnih standarda, posebno u kontekstu približavanja Hrvatske Europskoj Uniji. Usvajanje &laquo ; ; europskih&raquo ; ; rješenja u predstojećim aktivnostima re-formiranja školstva na svim razinama pretpostavka je bržoj i efikasnijoj integraciji u primjeni znanja, osposobljavanja i rada na europskom tržištu.

obrazovna politika, reforma,

nije evidentirano

engleski

Re-forming of Educational Policy in Croatia towards Europe of Knowledge

nije evidentirano

Educational Policy, Reform,

nije evidentirano

Podaci o prilogu

35-44-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Sundać, Dragomir

Rijeka:

2002.

953-6148-32-3

Povezanost rada

Sociologija