Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA (CROSBI ID 469685)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Berc-Radišić, Branka MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.). Opatija: VOLOŠĆANJSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 9 - 18-x

Podaci o odgovornosti

Berc-Radišić, Branka

hrvatski

MARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA

Potrošnja turista je motiv gospodrenja u hotelijerstvu. Nju je moguće povećati bogatijom hotelskom ponudom i programiranim marketinškim aktivnostima. U gastronomsku hotelsku ponudu trebauključiti što više domaćih narodnih jela, a u izvanpansionsku što više sportskih i zabavnih sadržaja. Hotelski marketing treba iti poticajan, ali istodobno pošten i odgovoran.

nije evidentirano

nije evidentirano

engleski

MARKETING AND HOTEL CONSUMPTION

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9 - 18-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

RADIŠIĆ, FRANJO

Opatija: VOLOŠĆANJSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO

Podaci o skupu

MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE

predavanje

05.10.1998-05.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija