Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranska županije (CROSBI ID 749512)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranska županije // studija. 1998.

Podaci o odgovornosti

Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda

hrvatski

Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranska županije

Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranske županije pozicionira na tržištu ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao područje koje se odlikuje tradicijom rivijere, bogatstvom različitosti, blizinom te predstavlja cjelogodišnju odmorišno-rekreacijsku destinaciju. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana očekuje se u razdoblju od tri godine da razina ukupne turističke potrošnje u županiji dosegne iznos od 560 mln USD.

turizam; turistički marketinški plan; Primorsko-goranska županija; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Strategic tourism marketing plan of Primorsko-goranska county

nije evidentirano

tourism; tourism marketing plan; Primorsko-goranska county; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

studija

1998.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija