Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranska županije (CROSBI ID 749512)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Telišman-Košuta, Neda ; Ivandić, Neven ; Klarić, Zoran ; Radnić, Ante ; Weber, Sanda
hrvatski
Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranska županije
Strateški marketinški plan turizma Primorsko-goranske županije pozicionira na tržištu ovaj prostor na temelju turističkih resursa kao područje koje se odlikuje tradicijom rivijere, bogatstvom različitosti, blizinom te predstavlja cjelogodišnju odmorišno-rekreacijsku destinaciju. U planu se nadalje razrađuje potencijalna turistička potražnja te se vrši operacionalizacija plana i sugerira izvođenje određenih marketinških aktivnosti. Na temelju predloženog plana očekuje se u razdoblju od tri godine da razina ukupne turističke potrošnje u županiji dosegne iznos od 560 mln USD.
turizam; turistički marketinški plan; Primorsko-goranska županija; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Strategic tourism marketing plan of Primorsko-goranska county
nije evidentirano
tourism; tourism marketing plan; Primorsko-goranska county; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
studija
1998.
nije evidentirano
objavljeno