Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije (CROSBI ID 470184)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Lacković, Zlatko Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije // Gospodarska politika Hrvatske. Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 1998. str. 295-306

Podaci o odgovornosti

Lacković, Zlatko

hrvatski

Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije

Budući da hrvatsko graditeljstvo treba u uvjetima obnove biti udarna aktivnost, potrebno je utvrditi takva strateška opredjeljenja koja će jamčiti odgovarajuću kvalitetu ponude . U tom smislu je potrebno definirati marketing ciljeve te učinkovite instrumente i akcije, dakle marketing strategiju. Konačni cilj je implementacija graditeljstva u opći razvitak hrvatskog gospodarstva i infrastrukture.

graditeljstvo; obnova; razvitak; marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing strategy of Croatian construction business in transitional conditions

nije evidentirano

construction; reconstruction; development; marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

295-306.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista

Podaci o skupu

VI. tradicionalno savjetovanje

ostalo

01.01.1998-01.01.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija