Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije (CROSBI ID 470184)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lacković, Zlatko
hrvatski
Marketing strategija hrvatskog graditeljstva u uvjetima tranzicije
Budući da hrvatsko graditeljstvo treba u uvjetima obnove biti udarna aktivnost, potrebno je utvrditi takva strateška opredjeljenja koja će jamčiti odgovarajuću kvalitetu ponude . U tom smislu je potrebno definirati marketing ciljeve te učinkovite instrumente i akcije, dakle marketing strategiju. Konačni cilj je implementacija graditeljstva u opći razvitak hrvatskog gospodarstva i infrastrukture.
graditeljstvo; obnova; razvitak; marketing
nije evidentirano
engleski
Marketing strategy of Croatian construction business in transitional conditions
nije evidentirano
construction; reconstruction; development; marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-306.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista
Podaci o skupu
VI. tradicionalno savjetovanje
ostalo
01.01.1998-01.01.1998
Opatija, Hrvatska