Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu (CROSBI ID 83651)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Lacković, Zlatko Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu // Poslovna analiza i upravljanje, 4 (1998), 4-5; 23-29

Podaci o odgovornosti

Lacković, Zlatko

hrvatski

Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu

Ovaj rad objašnjava promociju u graditeljstvu. Razmatranje promocije mora uvažavati ciljeve, načine komuniciranja, elemente marketing mixa a posebice promotivnog mixa. Promociju neizostavno prate ulaganja odnosno troškovi pa treba naći instrumente za utvrđivanje ekonomske učinkovitosti.

graditeljstvo; promocija; marketing; učinkovitost

nije evidentirano

engleski

Basic Factors of Promotion in Construction Business

nije evidentirano

construction business; promotion; marketing; effectiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (4-5)

1998.

23-29

objavljeno

1330-9129

Povezanost rada

Ekonomija