izvor podataka: crosbi
✓
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu (CROSBI ID 83651)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Lacković, Zlatko
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu // Poslovna analiza i upravljanje, 4 (1998), 4-5; 23-29
Podaci o odgovornosti
Lacković, Zlatko
hrvatski
Temeljni čimbenici promocije u graditeljstvu
Ovaj rad objašnjava promociju u graditeljstvu. Razmatranje promocije mora uvažavati ciljeve, načine komuniciranja, elemente marketing mixa a posebice promotivnog mixa. Promociju neizostavno prate ulaganja odnosno troškovi pa treba naći instrumente za utvrđivanje ekonomske učinkovitosti.
graditeljstvo; promocija; marketing; učinkovitost
nije evidentirano
engleski
Basic Factors of Promotion in Construction Business
nije evidentirano
construction business; promotion; marketing; effectiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove