Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri (CROSBI ID 463583)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bošković, Desimir ; Vukčević, Mladen Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri // Tranzicijski procesi u hrvatskom turizmu / Tonka Pančić-Kombol (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 99-117-x

Podaci o odgovornosti

Bošković, Desimir ; Vukčević, Mladen

hrvatski

Marketing i management ekologije u turizmu Hrvatske, a napose u Jadranskoj regiji i Istri

Ekološke vrijednosti prostora kao sastavni dio turističkog proizvoda destinacije i zemlje u cjelini predstavljaju jako tržišno oružlje i značajnu komponentu marketing mix-a. Pred suvremenim turistima prednost imaju destinacije očuvanog prirodnog okoliša i autohtonosti. Ne vodi li se o ovim tendencijama dovoljno računa, i to na svim razinama i ne izgrađuje li se ekološka svijest svih subjekata ponude i lokalnog stanovništva, naša konkurentna sposobnost sve će više slabiti. Autor u radu ističe važnost ekološki očuvanog prostora, uspostavu uspješne organizacije marketinga ekologije, razine i zadatke provođenja. Govori se i o tome koji su zadaci marketinga ponuđača usluga i destinacije, kako bi se u dovoljnoj mjeri istakle ekološke vrijednosti našeg turističkog proizvoda. Ističu se i problemi obuke i edukacije kadrova za zaštitu okoliša i ekološkog sustava, te uloga i važnost managementa poduzeća u stvaranju i očuvanju ekološki vrijednog turističkog proizvoda.

ekološke vrijednosti; marketing mix; prednost

nije evidentirano

engleski

Marketing And Management Of Ecology In The Tourism Of Croatia With A Special View Of Adriatic County And Istria

nije evidentirano

ecology value; marketing mix; advantage

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-117-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tonka Pančić-Kombol

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija