Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije (CROSBI ID 84052)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čulo, Ksenija
hrvatski
Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije
Građevinarstvo kao gospodarsko područje posredno ili neposredno za sebe veže još tridesetak gospodarskih djelatnosti što mu daje značajku kočnice ili stimulatora gospodarstva zemlje. Iz tog razloga je značajna profitabilnost građevinskih poduzeća koja je posljednjih nekoliko godina u tranzicijskim zemljama došla u pitanje. Mikro raščlamba strukture poslova menadžmenta ukazuje na jedan od uzroka takvog stanja - nedostatno i sporo uključivanje marketinških aktivnosti u povećanju prodaje i stvaranju profita. Hrvatska poduzeća su neprilagođena novim tržišnim uvjetima privređivanja što je velikim dijelom posljedica osobitosti u stvaranju građevinskih učinaka (proizvoda, usluga ili ideja). U ovom radu su prikazani neki od rezultata istraživanja mikro i makro građevinarstva koja su obavljena tijekom 1996. i 1997. godine.
građevinarstvo; prfitabilnost; marketing koncepcija
nije evidentirano
engleski
Specific Features of Construction Industry - Business Operations in the Creation of Marketing Conception
nije evidentirano
construction Industry; profitability; marketing conception
nije evidentirano