Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije (CROSBI ID 84052)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Čulo, Ksenija Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 1-2; 195-201

Podaci o odgovornosti

Čulo, Ksenija

hrvatski

Osobitosti građevinskog poslovanja u kreiranju marketing koncepcije

Građevinarstvo kao gospodarsko područje posredno ili neposredno za sebe veže još tridesetak gospodarskih djelatnosti što mu daje značajku kočnice ili stimulatora gospodarstva zemlje. Iz tog razloga je značajna profitabilnost građevinskih poduzeća koja je posljednjih nekoliko godina u tranzicijskim zemljama došla u pitanje. Mikro raščlamba strukture poslova menadžmenta ukazuje na jedan od uzroka takvog stanja - nedostatno i sporo uključivanje marketinških aktivnosti u povećanju prodaje i stvaranju profita. Hrvatska poduzeća su neprilagođena novim tržišnim uvjetima privređivanja što je velikim dijelom posljedica osobitosti u stvaranju građevinskih učinaka (proizvoda, usluga ili ideja). U ovom radu su prikazani neki od rezultata istraživanja mikro i makro građevinarstva koja su obavljena tijekom 1996. i 1997. godine.

građevinarstvo; prfitabilnost; marketing koncepcija

nije evidentirano

engleski

Specific Features of Construction Industry - Business Operations in the Creation of Marketing Conception

nije evidentirano

construction Industry; profitability; marketing conception

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1-2)

1997.

195-201

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija