Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cross Cultural Marketing Ethics and the Emergence of Dialogic Idealism as a Decision Making Model (CROSBI ID 84947)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Nill, Alexander ; Shultz, Clifford Cross Cultural Marketing Ethics and the Emergence of Dialogic Idealism as a Decision Making Model // Journal of macromarketing, 17 (1997), 3; 4-19-x

Podaci o odgovornosti

Nill, Alexander ; Shultz, Clifford

engleski

Cross Cultural Marketing Ethics and the Emergence of Dialogic Idealism as a Decision Making Model

-

Cross Cultural; Marketing Ethics; Dialogic Idealism; Decision Making Model

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

17 (3)

1997.

4-19-x

objavljeno

0276-1467

1552-6534

Povezanost rada

Ekonomija