Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Internet kao marketinški komunikacijski prostor (CROSBI ID 85190)

Prilog u časopisu | stručni rad

Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Ferdebar, Davor Internet kao marketinški komunikacijski prostor // Računovodstvo, revizija i financije, 8 (1998), 4; 862-866

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Ferdebar, Davor

hrvatski

Internet kao marketinški komunikacijski prostor

Jedan od najčešće korištenih pojmova, kako u Hrvatskoj, tako i u svijetu jest INTERNET. Pojmovi "surfanje na mreži", Web, Web stranica, Web site postali su dio svakodnevnog rječnika. U ovom članku objašnjeni su osnovni pojmovi vezani uz Internet, način njegove upotrebe, najčešći oblici njegova korištenja i obilježja Interneta kao komunikacijskog kanala i marketinškog prostora, s posebnim osvrtom na mogućnosti primjene u pružanju računovodstvenih, revizorskih i konzultantskih usluga.

internet; marketing; komunikacija

nije evidentirano

engleski

Internet as a Marketing Communication Media

nije evidentirano

internet; marketing; communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (4)

1998.

862-866

objavljeno

0353-8087

Povezanost rada

Ekonomija