Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma (CROSBI ID 750717)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Stipanović, Kristijan Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma // Marketing forum. 1998.

Podaci o odgovornosti

Stipanović, Kristijan

hrvatski

Utjecaj marketing strategije na konkurentost hrvatskog turizma

Hrvatski turizam zbog neefikasnosti turističke politike i nepostojanja konkretne vizije razvitka nedovoljno valorizira komparativne prednosti koje se svode na prirodnu resursnu osnovu, dok je cjelokupna turistička nadgradnja na nezadovoljavajućoj razini.

Utjecaj;Strategije;Razvoj;Inovacija

nije evidentirano

engleski

Impact of Marketing Strategy on Competitive Advantages of Croatian Tourism

nije evidentirano

impact;strategy;development;inovation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Marketing forum

1998.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija