The marketing determinants of destination considerions in Croatian tourism (CROSBI ID 474527)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Stipanović, Christian
engleski
The marketing determinants of destination considerions in Croatian tourism
Hrvatska mora kreirati vlastiti prepoznatljiv turistički proizvod temeljen na autohtonim vrijednostima te kvalitativno obogatiti i diverzificirati cjelokupnu ponudu. Destinacijsko promiljanje hrvatskog turizma uvjetovati će veće zadovoljstvo turista, rpilagođavanje sve razvijenijim turističkim potrebama, turističko valoriziranje svih regija i rpoduavanje sezone na čitavu godinu. Paralelno je nuno stvoriti vlastiti identitet i image te se repozicionirati u svijesti potencijalnih turista kao turistički atraktivna i konkurentna destinacija
marketing destination; Croatian tourism; offer; image
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-188-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran
Opatija: Faculti for Tourisam and Hospitality Management
Podaci o skupu
2nd international scientific conference economics and ecology in function of tourism development
predavanje
19.11.1999-19.11.1999
Opatija, Hrvatska