Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The marketing determinants of destination considerions in Croatian tourism (CROSBI ID 474527)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stipanović, Christian The marketing determinants of destination considerions in Croatian tourism // ECONOMICS AND ECOLOGY IN FUNCTION OF TOURISM DEVELOPMENT / Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran (ur.). Opatija: Faculti for Tourisam and Hospitality Management, 1999. str. 183-188-x

Podaci o odgovornosti

Stipanović, Christian

engleski

The marketing determinants of destination considerions in Croatian tourism

Hrvatska mora kreirati vlastiti prepoznatljiv turistički proizvod temeljen na autohtonim vrijednostima te kvalitativno obogatiti i diverzificirati cjelokupnu ponudu. Destinacijsko promišljanje hrvatskog turizma uvjetovati će veće zadovoljstvo turista, rpilagođavanje sve razvijenijim turističkim potrebama, turističko valoriziranje svih regija i rpodužavanje sezone na čitavu godinu. Paralelno je nužno stvoriti vlastiti identitet i image te se repozicionirati u svijesti potencijalnih turista kao turistički atraktivna i konkurentna destinacija

marketing destination; Croatian tourism; offer; image

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-188-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Novacka, Ludmila ; Ivanović, Zoran

Opatija: Faculti for Tourisam and Hospitality Management

Podaci o skupu

2nd international scientific conference economics and ecology in function of tourism development

predavanje

19.11.1999-19.11.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija