Relacijski marketing u funkciji razvoja prometa Primorsko-goranske županije (CROSBI ID 25606)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Zelenika, Ratko ; Pupovac, Drago
hrvatski
Relacijski marketing u funkciji razvoja prometa Primorsko-goranske županije
Relacijski marketing se za razliku od transakcijskoga marketinga orijentira na uspostavljanje, unapre ivanje i održavanje partnerskih odnosa s korisnicima prometnih usluga. Od aktivnih sudionika prometnoga sustava zahtijeva da se obvežu da ć e te partnerske odnose održavati pomo u visoke razine kvalitete prometnih usluga i njihovoga kontinuiranoga unapre enja. Tako se izravno, na na elima relacijskoga marketinga, stavljaju u funkciju unapre enja prometa i prometnoga sustava Primorsko- goranske županije u cjelini. Ta se tvrdnja dokazuje u elaboriranju suvremenih tendencija u primjeni tržišne politike te implikacija sustavnoga pristupa izu avanju prometnoga sustava, odnosno zna enju relacijskoga marketinga u profiliranju prometne ponude aktivnih sudionika prometnoga sustava Primorsko- goranske županije. U ovoj se raspravi posebna pažnja posvetila, relacijskom marketingu, utemeljenim fazama procesa planiranja primjerenoga prometnoga sustava grada Rijeke i Primorsko- goranske županije. U nastavku su elaborirani pravci izgradnje relacijskoga marketinga na razini aktivnih prometnih sudionika te uloga strategije pojedinih varijabli tržišnoga spleta u ovisnosti o razini izgra enoga me uodnosa aktivnih sudionika prometnoga sustava i korisnika njihovih usluga.
tržišna politika, relacijski marketing, promet, prometni sustav, aktivni sudionici prometnog sustava, planiranje, strategija, tržišni splet
nije evidentirano
engleski
"Relationship" Marketing as a Function in Traffic Development of Primorsko-Goranska County
nije evidentirano
market policy, relationship marketing, traffic, traffic system, active participants of the traffic system, planning, strategy, market plait (mix)
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-82-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Bruno Grbac
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka
2000.
953-97741-3-6