Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Relacijski marketing u funkciji razvoja prometa Primorsko-goranske županije (CROSBI ID 25606)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Zelenika, Ratko ; Pupovac, Drago Relacijski marketing u funkciji razvoja prometa Primorsko-goranske županije // Marketing i razvoj / Bruno Grbac (ur.). Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka, 2000. str. 63-82-x

Podaci o odgovornosti

Zelenika, Ratko ; Pupovac, Drago

hrvatski

Relacijski marketing u funkciji razvoja prometa Primorsko-goranske županije

Relacijski marketing se za razliku od transakcijskoga marketinga orijentira na uspostavljanje, unapre ivanje i održavanje partnerskih odnosa s korisnicima prometnih usluga. Od aktivnih sudionika prometnoga sustava zahtijeva da se obvežu da ć e te partnerske odnose održavati pomo u visoke razine kvalitete prometnih usluga i njihovoga kontinuiranoga unapre enja. Tako se izravno, na na elima relacijskoga marketinga, stavljaju u funkciju unapre enja prometa i prometnoga sustava Primorsko- goranske županije u cjelini. Ta se tvrdnja dokazuje u elaboriranju suvremenih tendencija u primjeni tržišne politike te implikacija sustavnoga pristupa izu avanju prometnoga sustava, odnosno zna enju relacijskoga marketinga u profiliranju prometne ponude aktivnih sudionika prometnoga sustava Primorsko- goranske županije. U ovoj se raspravi posebna pažnja posvetila, relacijskom marketingu, utemeljenim fazama procesa planiranja primjerenoga prometnoga sustava grada Rijeke i Primorsko- goranske županije. U nastavku su elaborirani pravci izgradnje relacijskoga marketinga na razini aktivnih prometnih sudionika te uloga strategije pojedinih varijabli tržišnoga spleta u ovisnosti o razini izgra enoga me uodnosa aktivnih sudionika prometnoga sustava i korisnika njihovih usluga.

tržišna politika, relacijski marketing, promet, prometni sustav, aktivni sudionici prometnog sustava, planiranje, strategija, tržišni splet

nije evidentirano

engleski

"Relationship" Marketing as a Function in Traffic Development of Primorsko-Goranska County

nije evidentirano

market policy, “relationship” marketing, traffic, traffic system, active participants of the traffic system, planning, strategy, market plait (mix)

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-82-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Bruno Grbac

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Društvo za marketing Rijeka

2000.

953-97741-3-6

Povezanost rada

Ekonomija