Uvod u operacijski management (CROSBI ID 741296)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Barković, Dražen
Turkalj, Željko
hrvatski
Uvod u operacijski management
Operacijski management se odnosi na upravljanje onim poslovnim aktivnostima koje proizvode proizvode ili daju usluge. Nekada je taj termin bio poznat opd nazivom upravljanje proizvodnjom ili upravljanje industrijom. Dva kasnija termina su sugerirala da se tu radi samo o proizvodnji fizičkih dobara i proizvoda, što uopće nije slučaj. Principi proizvodnog managementa podrazumijevaju mnogo širi pojam nego što je to sama proizvodnja, jer termin operacijski management uključuje davanje usluga. Operacijski management se bavi outputima bilo kojeg posla, odnosno konverzijom outputa da bi se stvorili izvjesni input. Taj proces poznat je pod pojmom transformacije čiji rezultat je materijalni proizvod, nematerijalna usluga ili dobrotvorno djelo. U posljednje vrijeme poraslo je zanimanje za operacijski management. Tome su dva razloga. Prvi razlog leži u modernom pristupu poboljšanju posla koji u žarište stavlja optimalizaciju poslovne proizvodnje i uslužne prakse eliminiranjem gubitaka i uključivanjem ljudskog čimbenika u procese transformacije. Drugi razlog je onaj koji danas podstiče konkurentsku sposobnost na globalnom tržištu na kojemu nema opstanka bez najbolje kvalitete proizvoda ili usluge. Poslovni uspjeh zavisi o tome može li se poduzeže simultano natjecati na četiri polja: fleksiblnosti, efikasnosti, kvaliteti, inovaciji.
operacijski management; operacijska strategija; optimalizacija resursa; planiranje proizvoda
nije evidentirano
engleski
Introduction in operational management
nije evidentirano
operational management; operational strategy; optimizing of resources; product planning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
254
1999.
nije evidentirano
objavljeno
953-6073-42-0