Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi (CROSBI ID 478747)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Tomašević Lišanin, Marija ; Alfirević Nikša Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - Stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.). Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2000. str. 279-286-x

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Tomašević Lišanin, Marija ; Alfirević Nikša

hrvatski

Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi

Elektronsko trgovanje, kao jedna od gospodarski najznačajnijih aplikacija Internet tehnologije već je izazvala svojevrsnu globalnu revoluciju. U gospodarski razvijenom dijelu svijeta, ona sada ulazi u sljedeću, napredniju fazu. Dok se prva faza temeljila na novim i inovativnim načinima pristupa kompanija krajnjim kupcima/korisnicima njihovih proizvoda i usluga, stručnjaci drže da će sljedeća faza razvoja biti obilježena liderstvom i tržišnim uspjesima kompanija koje će Internet tehnologiju pravilno iskoristiti u međusobnim poslovnim odnosima. Premda su rani kreatori i sudionici elektronoskog trgovanja usmjerenog na krajnjeg potrošača/korisnika stvorili i afirmirali modele poslovanja putem Interneta, može se reći da će se puni zamah nove "elektronske ekonomije" ostvariti tek uključivanjem tržišta poslovne potrošnje u spomenute suvremene tržišne razmjenske tijekove.

Internet; elektronsko trgovanje; business-to-business marketing; globalizacija

nije evidentirano

engleski

The Conditions and Perspective of Using the Internet and Electronically Integrated Business Activities in Business-to-Business Marketing: Croatia and Global Trends

nije evidentirano

Internet; electronical trade; business-to-business marketing; globalization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

279-286-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bratko, Stjepan

Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)

Podaci o skupu

Tržišna demokracija u Hrvatskoj stanje i perspektive

predavanje

26.10.2000-27.10.2000

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija