Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi (CROSBI ID 478747)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica ; Tomašević Lišanin, Marija ; Alfirević Nikša
hrvatski
Stanje i perspektive uporabe Interneta i elektronički integriranog poslovanja u Business to Business Marketingu: Hrvatska i globalni trendovi
Elektronsko trgovanje, kao jedna od gospodarski najznačajnijih aplikacija Internet tehnologije već je izazvala svojevrsnu globalnu revoluciju. U gospodarski razvijenom dijelu svijeta, ona sada ulazi u sljedeću, napredniju fazu. Dok se prva faza temeljila na novim i inovativnim načinima pristupa kompanija krajnjim kupcima/korisnicima njihovih proizvoda i usluga, stručnjaci drže da će sljedeća faza razvoja biti obilježena liderstvom i tržišnim uspjesima kompanija koje će Internet tehnologiju pravilno iskoristiti u međusobnim poslovnim odnosima. Premda su rani kreatori i sudionici elektronoskog trgovanja usmjerenog na krajnjeg potrošača/korisnika stvorili i afirmirali modele poslovanja putem Interneta, može se reći da će se puni zamah nove "elektronske ekonomije" ostvariti tek uključivanjem tržišta poslovne potrošnje u spomenute suvremene tržišne razmjenske tijekove.
Internet; elektronsko trgovanje; business-to-business marketing; globalizacija
nije evidentirano
engleski
The Conditions and Perspective of Using the Internet and Electronically Integrated Business Activities in Business-to-Business Marketing: Croatia and Global Trends
nije evidentirano
Internet; electronical trade; business-to-business marketing; globalization
nije evidentirano
Podaci o prilogu
279-286-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bratko, Stjepan
Varaždin: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU)
Podaci o skupu
Tržišna demokracija u Hrvatskoj stanje i perspektive
predavanje
26.10.2000-27.10.2000
Varaždin, Hrvatska