Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu (CROSBI ID 78965)

Prilog u časopisu | ostalo

Križman, Danijela Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10. (1997), 1.; 37-58-x

Podaci o odgovornosti

Križman, Danijela

hrvatski

Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu

Marketing je poslovna filozofija i aktivnost koja ima za cilj povezati proizvodnju sa potrošnjom na način da se zadovolje društvene potrebe (individualne i kolektivne) i ostvari optimalan profit. Nacionalna tržišta postala su preuska za obavljanje poslovne aktivnosti ili su pak uvjeti poslovanja u drugim zemljama povoljniji u odnosu na one koji egzistiraju na domaćem tržištu. Jedan od osnovnih elemenata koje valja istražiti u međunarodnom marketingu jeste međunarodno okruženje. Međunarodno poslovanje je najosjetljivije na tzv. kulturnu pogrešku. U ovom se radu posebno obrađuje kulturno okruženje kao jedan od elemenata međunarodnog okruženja. Analizom potencijalnog inozemnog tržišta s aspekta kulturnih elemenata, marketer može kvalitetnije planirati svoj marketinški program i nastup na inozemnom tržištu te smanjiti rizik od poslovnog neuspjeha.

međunarodni marketing; kulturno okruženje

nije evidentirano

engleski

Cultural environment in international marketing

nije evidentirano

international marketing; cultural environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10. (1.)

1997.

37-58-x

objavljeno

0353-2860

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost