Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu (CROSBI ID 78965)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Križman, Danijela
hrvatski
Kulturno okruženje u međunarodnom marketingu
Marketing je poslovna filozofija i aktivnost koja ima za cilj povezati proizvodnju sa potrošnjom na način da se zadovolje društvene potrebe (individualne i kolektivne) i ostvari optimalan profit. Nacionalna tržišta postala su preuska za obavljanje poslovne aktivnosti ili su pak uvjeti poslovanja u drugim zemljama povoljniji u odnosu na one koji egzistiraju na domaćem tržištu. Jedan od osnovnih elemenata koje valja istražiti u međunarodnom marketingu jeste međunarodno okruženje. Međunarodno poslovanje je najosjetljivije na tzv. kulturnu pogrešku. U ovom se radu posebno obrađuje kulturno okruženje kao jedan od elemenata međunarodnog okruženja. Analizom potencijalnog inozemnog tržišta s aspekta kulturnih elemenata, marketer može kvalitetnije planirati svoj marketinški program i nastup na inozemnom tržištu te smanjiti rizik od poslovnog neuspjeha.
međunarodni marketing; kulturno okruženje
nije evidentirano
engleski
Cultural environment in international marketing
nije evidentirano
international marketing; cultural environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
10. (1.)
1997.
37-58-x
objavljeno
0353-2860