Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tržišta – uspješnost inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo (CROSBI ID 480157)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Leko-Šimić, Mirna Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tržišta – uspješnost inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo // Tržišna demokracija u Hrvatskoj - stanje i perspektive / Bratko, Stjepan (ur.). Varaždin, 2000. str. 209-219-x

Podaci o odgovornosti

Leko-Šimić, Mirna

hrvatski

Hrvatsko gospodarstvo u uvjetima otvorenog tržišta – uspješnost inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu i marketing implikacije za hrvatsko gospodarstvo

Proces globalizacije tržišta u punom je zamahu i niti jedna zemlja ne može ga izbjeći niti ignorirati. Globalizacija nužno dovodi do otvaranja tržišta, te na ovaj ili onaj način, otvara put inozemnim proizvodima i konkurenciji na domaće tržište. Dosadašnja, relativno malobrojna istraživanja, pokazala su da, osim objektivnih čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača u smislu izbora domaćeg ili inozemnog proizvoda (od postojanja konkurentne ponude, do kupovne moći), na tu odluku utječu i stereotipi (pozitivni ili negativni) o zemlji iz koje proizvod dolazi. Sve zemlje u tranziciji, a među njima i Hrvatska već su nekoliko godina preplavljene bogatom ponudom inozemnih proizvoda na svom tržištu. Ovo istraživanje bavi se problematikom uspješnosti inozemnih proizvoda na hrvatskom tržištu, mišljenjem hrvatskih potrošača o njihovoj konkurentnosti i čimbenicima koji utječu na njihov izbor domaćeg, odnosno inozemnog proizvoda. U tu svrhu provedeno je anketno ispitivanje hrvatskih potrošača iz Zagreba, Rijeke, Splita i Osijeka. Rezultati ovih istraživanja prikazani su u radu. Na temelju rezultata definirane su marketing implikacije koje sadašnja gospodarska situacija stvara za hrvatske ponuđače.

ponašanje potrošača; strani vs. domaći proizvodi; zemlja podrijetla proizvoda; konkurentnost

nije evidentirano

engleski

The Croatian Economy in Open Market Conditions - the Success of Foreign Products on the Croatian Market and Marketing Implications for the Croatian Economy

nije evidentirano

buyer's behavior; foreign vs. domestic products; country of origin; competitiveness

nije evidentirano

Podaci o prilogu

209-219-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bratko, Stjepan

Varaždin:

Podaci o skupu

Tržišna demokracija u Hrvatskoj stanje i perspektive

predavanje

26.10.2000-27.10.2000

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija