Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Virtualno učenje - učinkovit i efektivan način ostvarivanja konkurentske prednosti (CROSBI ID 92447)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bahtijarević-Šiber, Fikreta ; Pološki, Nina Virtualno učenje - učinkovit i efektivan način ostvarivanja konkurentske prednosti // Informatologia (Zagreb), 33 (1999), 8; 81-85

Podaci o odgovornosti

Bahtijarević-Šiber, Fikreta ; Pološki, Nina

hrvatski

Virtualno učenje - učinkovit i efektivan način ostvarivanja konkurentske prednosti

Budući da danas znanje i informacije postaju osnovni izvor konkurentske prednosti pojedinaca i poduzeća, potrebno ih je što brže akumulirati. Zahvaljujući informacijskim tehnologijama danas je moguće brzo, jednostavno i selektivno pristupiti svim željenim informacijama i znanjima. Kompjuteri, odnosno Internet, WWW, on-line komunikacije, bezžične komunikacije, telekomunikacije, satelitska povezanost i sl. omogućavaju virtualno obrazovanje. Virtualno učenje je prikupljanje znanja i umijeća koje se odvija na način da sudionici učenja (nastavnici i učenici) međusobno komuniciraju, uz pomoć informacijskih tehnologija, od bilo gdje na svijetu, s bilo kojeg mjesta, u bilo koje vrijeme i jeftinije nego što to omogućavaju fizička mjesta predodređena za pružanje usluga obrazovanja. Virtualno učenje je učenje okrenuto pojedincu, aktivno učenje, te učenje koje potiče međudjelovanje između sudionika učenja. Virtualno učenje kao i svaki koncept učenja ima i svoje nedostatke, ali progresivni rast broja virtualnih učilišta i sve veći broj obrazovnih i trening programa putem virtualne učionice dokazuju njegovu vrijednost.

virtualno učenje; informacijska tehnologija; konkurentska prednost

nije evidentirano

engleski

Virtual Learning - Efficent and Effective Way to Obtain Competitive Advantages

nije evidentirano

virtual learning; information technology; competitive advantage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33 (8)

1999.

81-85

objavljeno

1330-0067

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost