Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

The importance of marketing in the construction firms of the countries in transition (CROSBI ID 465233)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Čulo, Ksenija The importance of marketing in the construction firms of the countries in transition // Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.). Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 1997. str. 622-628

Podaci o odgovornosti

Čulo, Ksenija

engleski

The importance of marketing in the construction firms of the countries in transition

Rad je strukturiran: Abstract. Introduction. Marketing Policy of Construction Firms in the Countries in Transition. The Position and the Involvement of the Marketing Function in the Organizational Structure of a Construction Firm. Education of Marketing Personnel and their Knowledge of Theory. Conclusion. References. U ovom radu je obrađeno posebno motrište marketinga s obzirom na sve osobitosti koje donosi građevinski posao. U prvom dijelu rada autorica obrađuje osnovne značajke marketinške politike građevinskog poduzeća i prikazuje rezultate istraživanja koji upućuju na globalno nezadovoljstvo provođenjem marketing aktivnosti u poduzećima ove djelatnosti. U analizi ovog problema autorica je razmotrila tri zasebna motrišta marketinške politike: izbor tržišta, istraživanje tržišta i marketing prodaje. Nadalje je, na temelju istraživanja, obrađen položaj i uključenost funkcije marketinga u organizacijsku strukturu građevinskog poduzeća. Značaj ovog rada je prikaz stanja i davanje smjernica za mogućnosti planiranja i organiziranja marketinške aktivnosti prikupljanjem novih i svježih ideja. U svezi s položajem marketinga u organizacijskoj strukturi poduzeća autorica suočava dva oprečna mišljenja; marketing funkciju treba smjestiti (1) na nivou top menadžmenta i (2) na nivou organizacijske jedinice ili pojedinog projekta. Zbog nužne decentralizacije funkcija autorica se priklanja drugom od ponuđenih rješenja. Kao nužan preduvjet za zadovoljenje zahtijeva suvremenog građevinskog businessa, istakla je značaj obrazovanja marketinškog osoblja i njegovo poznavanje teorije.

construction firm; marketing; tranzicija

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

622-628.

1997.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Goić, Srećko

Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Podaci o skupu

Second International Conference on Enterprise in Transition

predavanje

01.01.1997-01.01.1997

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija